måndag, juni 21, 2004

MATINFERNO

ostmackor, tiger lou - is my head still on? o adsl hemma hos roger. står aldrig ut på skunk annars. mina föräldrar har en dator som är segare än segast och dessutom windows 95 o själv har jag ingen alls men sen ska jag ju sälja min lägenhet o då ska jag fan köpa en dator. den här dagen har gått väldigt mycket ut på att äta, lins o potatis-soppa i mängder, o en brownie med ett berg grädde på steve´s med therese o anna, o nu mackor hemma hos roger. åt ju så lite för att vara jag på hultsfred för att det ska vara bra för min mage. jag behöver äta hela tiden, minst. speciellt på festival.

well, kommer nog sitta här på skunk hela natten för roger är hemma o jag kommer inte att våga sova här själv. oh, im such a sissy! skriver mer om hultsfred senare.

Inga kommentarer: