torsdag, augusti 12, 2004

06:53
nu har jag o anna kommit hem ifrån våran utekväll. vi har ätit hmburgerbrööd o dressigning o gurka till förrätt o sojakorv o bröd ö bostongruka till måltid. huvudrätt eller vad heter det? o pommes till efterrrät. jag slog också. med en pojke. han slofg inte alls hårt för att jag var tjej men jag slog hohom hårt o han fick ont. sen när jag slog honom en gång så trillade jag över mina fötter för jag är klumpigast o skadade min fot jäätemycket så nu värker den som fan. ey looooser.

o så blev turkosa faran stulen också. JAG SKA DÖDA DEN SOM TOG MIN CYKEL!!! jag kommer nog att gråta imorgon. JAG O TURKOSA FARAN VAR OSLAGBARA! turkosa faran (RIP) ANNA HÄLSAR ATT MALIN HÄSTTJEJEN HAR FUL FRISYR.

07:00
vi tittar på tom o jerry.

förlåt joel att jag ringde så sent, jag vet inte vad jag tog mig till. jag är en tokig brutta i mina bästa år. hoppas att du förlåter mig o pratar med min ändå. kramen o pussen sweetio.

imorgon dricks det nog igen. eller idag blir det ju. jag o anna tog första bussen hem¨. då äger man. sådetså.

Inga kommentarer: