onsdag, juli 06, 2005

FOUND ONLY ERRORS

12:08
jag har blivit lite mindre.

14:49
jag är hungrig. snart blir det gröt! jag har börjat
knarka det igen men det gör ingenting för det är
snällt knark o man blir mätt. annars idag, min lillasis
kommer hit o det ska bli himla fint minsann! jag
var bitter igår. jag vet varför men jag tänker inte
hänga ut hela mitt liv här. nu är det ju iallafall
bra igen. och nej, jag har inga kärleksproblem.
ingenting nytt att skvallra om alltså.
[2005-07-05 17:08:52.0]

17:03
jag kan ju inte annat än att tycka lite synd om
mig själv iallafall. jag är bitter för att jag
inte riktigt vet vad jag vill med livet samt
bitterhet för pengabrist o brist på saker att
göra. jag funderar lite på "ta livet i dina egna
händer" festivalen 15-16 juli men jag vill inte
åka dit själv fast jag vill gärna se kaospilot
och meleeh.

egentligen borde jag städa o hoppas att joel inte
måste jobba över så jävla mycket. så borde jag äta
mer. idag har jag bara ätit gröt o två knäckemackor
men jag lär ju bli smal iallafall.

20:11
PARENTS THINK: you're lazy
STRANGERS THINK: you're gay
FRIENDS THINK: you talk too much

haha, precis som i verkligenheten!
[2005-07-04 11:52:55.0]

11:50
just nu så hatar jag joels jobb för att dom ska
stjäla honom ifrån mig idag fast han har semester.
vi skulle ju ha en superpussig dag på stan o så
skulle vi handla en massa fetaost o oliver i hötogshallen.
dessutom är det superpussig sol ute o nu får jag
gå själv istället. det är inte alls lika kul. wäää!

14:00

okej jag är kär i o.c. o adam brody är min crush.
[2005-07-03 12:07:07.0]


hej, här är jag stilig som få i min skjorta.

11:58
nu är jag hemma igen. det blir nog en linköpingsresa
igen nästa söndag eftersom jag hatar att vara hemma
själv o joel ska åka till österrike o spela. wää! fast
idag ska vi äta pastasallad med fetaost o så ska vi
gå ut också. det är hur fint som helst ute o idag ska
jag bli full fast inte riktigt så full som i fredags.
det tog mig sådär två timmar att cykla en väg som
vanligtvis tydligen tar sådär tio minuter. fast o
andra sidan så hann jag med att trilla av cykeln o
slå hål på mina tights+lite på benet o sen så hittade
jag ju faktiskt en cykel också som jag gömde i en
träddunge som markus ska få. jag cyklade in i en
buske också. haha, jag är king ibland.

såhär såg det ut på midsommar (jag tror egentligen
inte att jag behöver påpeka att vi var ganska
överförfriskade):





o pussis joel är så himla fin:


14:49
nu har jag ätit gröt o legat med joel.
jävla skit att saluhallen var stängd idag
men det blir pastasallad imorgon istället.
[2005-06-29 15:43:52.0]

15:38
idag har jag varit tjej-tjejig och ätit kladdkaka,
läst cosmo o saknat joel. egentligen var det meningen
att jag skulle gå ner i vikt den här veckan och igår
åt jag en hel tallrik grönsaker med en quornfilé o
sen failade jag på en tallrik steves potatis när vi
var o fikade men det är ju så gott! idag tänkte jag
att jag skulle vara nyttig igen så jag åt en sallad
med bönor o tomater o stuff men så hade jag
tråkigt o så bakade jag kladdkaka. jag är en svag
människa, wää!

joel klarade av flygresorna fint iallafall så nu slipper
jag att oroa mig. igår drömde jag angst-drömmar hela
natten men nu är det bra igen. i love pussipajen!
[2005-06-24 00:41:29.0]

00:40
jordgubbsfrullen var det finaste!


13:24
jag har blivit en öltjej o det tycker jag minsann
om. visserligen börjar jag få en ölmage men den är
bara fin i all sin prakt. idag mådde jag skit när
jag vaknade o hade värsta ångesten efter att ha
drömt flygkraschdrömmar hela natten men det blev
bättre efter ett tag o nu peppar jag på att få åka
till landet o grilla o dricka öl and stuff.



[2005-06-23 11:56:25.223]

11:51
fan vad ballt! vårat distro är jävligt pepp i
turkiet! visserligen kommer vi alltid ligga +/-
noll i början men vi växer sakta men säkert. när
jag får ett jobb så ska jag minsann lägga ut en
massa pengar på ramar så att vi kan trycka mer.
jag o joel ska bli bäst i världen! haha.

imorgon firas det midsommar i uppsala o sen åker
jag till linköping o joel åker till östersund.
allting med oss är fan superpussigt o jag mår så
jävla bra varje morgon jag vaknar brevid karln.
[2005-06-22 12:42:41.0]

12:40
jaha, nu fjällar jag på näsan också. toppen.
[2005-06-21 11:09:22.0]

det var så jävla lerigt på ängen.

11:04
igår köpte jag o joel en skateboard. vi var ute o
åkte kanske en halvtimma o sen gick den sönder.
jävla skit skateboard alltså! idag ska vi vara
vuxna o gå o klaga. vi vill ha en ny som faktiskt
går att åka på utan att den går sönder. den kostade
visserligen 300 men innan hade den kostat 600.
köper man en för 600 så vill man ju att den ska
hålla mer än en halvtimma.

det blev inga jeans heller, det var som jag trodde.
mina dvärgben passar inte i jeans som jag inte
får sy in själv. idag blir det myrorna o stadmissionen
o sådär.

jag är fortfarande knallröd o idag ska jag städa
dom två timmarna som joel jobbar o sen ska jag
belöna mig med en jordgubbsfrulle. riktiga
svenska jordgubbar då, m-m-m!

15:15
jag o joel ska bli anständiga. idag har jag
rosa/vit skjorta på mig. joel har köpt en kavaj.
han är så jävla het, grr!


joel o jag på mars volta <3
[2005-06-20 12:02:02.0]

11:50
hej världen. jag heter petra o jag har den
snyggaste sneluggsbränna ever. jag har dessutom
uppskavda tår o jag o anna är tydligen kändisar
i sjuktältet på hultsfred sen förra året. jag såg
band i år, typ håkan hellström, snoop dogg, mars
volta o timbuktu. dessutom träffade jag håkan sen
men det var konstigt o jag var för full. backstage
var inte så spektakulärt faktiskt. fast den kvällen
jag var där så var jag packad som få o sen toppades
det med att en okänd karl kom fram o försökte kyssa
mig men han lyckades bara med en äcklig puss innan
jag kuffade bort honom o skällde ut honom i sådär
fem timmar. jävla as!

14:10
idag har jag ätit två chokladtoffie-bitar o så ska
jag käka en apelsin till lunch. det var sådär kul
igår när vi kom hem för att upptäcka att en propp
hade gått o att allting i vårat kylskåp var förstört.
förresten är jag jättetjock nu. min kropp är helt
fel. fettet sprider liksom inte ut sig, det sätter
sig bara på magen. mina armar o ben är fortfarande
spinkiga liksom. iofs efter hultsfred lär jag ju
ha gått ner massor. svettades väl bort minst två
kilo på vägen ner till hultsfred eftersom precis
när vi började närma oss festivalen så upptäckte
vi att vi hade haft på värmen hela vägen ifrån sthlm
+ att det var 32 grader varmt ute.

idag ska jag o joel köpa cheap monday jeans om dom
passar mig vill säga, mina dvärgben o min jättemage
brukar krångla till det där jävligt mycket.
[2005-06-15 00:00:27.0]


10:54
IDAG ÄR DET SOMMAR!
jag ska ge mig ut o leta efter cheap monday-jeans.
+ köpa tischor, trycka, spela in blandband o styra
upp div saker. idag ska jag vara duktig o produktiv!

till mig själv ska jag köpa:
band att spela in på. hårfärg. jeans om jag hittar.
panties. ett skärp. batterier. kanske tyg till patches.

sen ikväll ska jag picknicka med joel i parken.


14:50
jag köpte: hårfärg, band, 4 tshirts till beställningar.
ett rosa läppsyl o en macka.

nu ska jag nog färga håret o kanske klippa mig.

17:07
wää! jag vill åka till hultsfred ikväll. satt nyss
o tittade på dom första bilderna o det var sol o
fint o fint o jag vill inte vänta ända tills
imorgon, wäää!
FOUND ONLY ERRORS & EXIT SIGNS. [2005-06-14 13:44:43.0]


13:42
junidansen var kickass!
meleeh (bilderna) spelade o det var så jävla bra.
o arcatera var ju kickass som vanligt. + att acursed
spelningen var en av dom bästa jag sett med dom tror jag.

på torsdag blir det hultsfred men nu har vi ingen
bil längre så jag ska försöka att styra upp det o
jag hoppas att det går bra o inte går åt helvete
som allt annat jag försöker att styra upp.


lillpajen hjärta pussipaj! man kan ju fråga sig om man kan vara mer lam men hey, jag <3 den
där fina karln o jag är förjävla kär minsann!
[2005-06-12 11:50:30.54]

11:48
jag längtar till hultsfred, jag kan aldrig
få nog av dessa festivalspexare som brukar
hänga där. det är trevligt att mobba dom
utan att dom förstår att man egentligen är
elak. idag är det junidansen!
[2005-06-11 21:15:45.0]
egentligen skulle det ha varit en skitfin bild
på joel här men han hatade tydligen den bilden
så jag tog motvilligt bort den.

21:13
jag hade jättekul igår o idag peppar jag
på junidansen. det blev ingen gårdsstädning
heller. jag o joel var bakfulla o tv-spel o
knull kändes som en mycket bättre idé. nu
har vi svullat mat o haft det fint. <3



21:54
förresten så ska jag o joel starta företag så att
vi ska få dra av momsen. + för att vi är jävligt bäst
då. undrar om våra grannar hatar oss för att vi
helt enkelt sket i att vara med på den obligatoriska
gårdsstädningen? men det gör ingenting. vi har
schyssta grannar över oss o vi kan klättra ut
genom fönstret, det ni! i make no sense som vanligt.
jag skulle vilja gå på promenad nu, undrar om man
kan slita joel i från tv-spelet? egentligen vill
jag dricka upp mina öl också men då är jag öl-lös
imorgon o imorgon är det ju storkalas så det går
ju inte. näe, promenad får det bli. o älskog. haha!
[2005-06-10 12:39:58.0]

12:37
frank är bland dom bästa personerna som finns.
både jag o joel är kära i honom. o det är en av
personerna som jag har känt kortast tid men ändå
saknar massor sen jag flyttade. frank är fin han.
jag hoppas att vi träffas snart igen. i parken.

"ps. det är spindlar på alla fönster idag."

15:41
jag vill ha ostbågar o vad är dealen med att
alla gillar mattias alkberg bd?
[2005-06-09 00:15:21.0]

14:22

WHIIE!
fick precis reda på att det hade fixat sig
med fotopasset så nu blir det hultsfred
nästa vecka! o gratis också, med backstage,
fan vad fint allting känns nu!


haha, vem kan säga nej till det här
puppyfacet? ibland är jag så stilig.
det är roligt för joels hand ser lite
ut som att den skulle kunna krossa
mitt huvud. den ser nästan gigantisk
ut. "minst femtio meter! sen får man
ju räkna med att det är en bit bort
också." hahaha. jag är inte galen.

20:54
jag är lite bitter trots att jag inte har
nåt o vara bitter över förutom möjlitvis
bitska kommentarer som jag är så trött
på. förstår inte varför men det är nog
lite pms i luften. skulle vilja dricka
öl ikväll men icke, det får vänta tills
imorgon. det blir bra om ett tag igen.
and then i felt the scrapes [2005-06-08 01:28:09.0]

01:22
nick drake - one of these things first
iron and wine - such great heights
timbuktu - ta det lugnt
the shins - caring is creepy
mogwai - dial revenge
death cab for cutie - wait

det har varit en av dom där dagarna.

01:44
dagens bästa är att vi får bo kvar här tills
årsskiftet. jag o joel ska köpa en frys nu, det
är minsann på tiden. fortfarande fin lägenhet med
fin hyra i stan.
jag <3 sthlm.

13:40
okej kul. jag har ont i huvudet o känner mig yr
o så har jag bitit mig i kinden. + att jag glömde
smöret ute. usch. men snart kommer joel hem med
ett sprillans nytt gamecube + tio spel. funfunfun!

21:03
HEJ HULTSFRED! JAG ÄLSKAR ER!
everything looks perfect from far away [2005-06-07 12:21:25.0]

13:56
jag hatar att inte veta om det blir hultsfred
eller inte. just nu sitter jag o pillar ihop ett
schysst åka bil-band o möjligtvis lyssna på när
man är framme-band också men jag säger egentligen
att det är ett nej det här är inte alls ett vi kommer
att åka till hultsfred-band. i make no sense jag vet.
[2005-06-05 01:49:00.0]

min pie är en sexy bitch. oboj!

01:47
från o med idag ska jag aldrig mer prata
när jag är full. eller tja, inte som igår iallafall.

13:14
usch, jag har fortfarande lite bakfylle-ångest. men men.
jag hoppas att det blir fint på vuxenmiddagen idag
iallafall. jag o joel ska ha middagsbjudning, hahaha.
sen vill jag åka till gröna lund men jag vet inte om dom
andra peppar o om det typ är sol o sådär. för lite sol
eller iallafall ljummet borde det ju va om man ska dit.
isåfall ska jag hångla med joel i parisehjulet! hihi. det var
massor med år sen jag var på gröna lund. jag vill dit nu!
[2005-06-03 10:38:34.0]

10:35
usch jag har varit vaken alldeles jättelänge.
kan ju inte somna om efter joel har gått till
jobbet såklart så jag får va vaken. morgontv
är helt ovärt om man bortser i från 7th heaven
som är grymt! moralkakor är den bästa frullen.
f.ö är jag rädd för att jag tror att joel börjar
bli lite schizofren. idag hittade jag en lapp
som han hade skrivit till sig själv..

11:19
idag ska jag hooka med mina ungdomsår o gå
på punkspelning på fullersta. förresten har
jag redan hookat med mina ungdomsår för jag
lagade ett par jeans också. punkpunk. haha.
jag ska se till att inte bli så full som i
vintras bara. uschlanbuschlan. o jag tänker
inte gå till rågsved igen. iofs är det ju
inte typ tjugo minus ute längre men ändå.

Inga kommentarer: