söndag, februari 26, 2006

YOURE SO LAST SUMMER

13:25
radiohead - high and dry.
passar bra till känsla +
väder. snyggaste bandet
funkar också.

[2006-02-25 02:02:48.057]


02:01
att man skulle behöva vara så bitter.
skit allting. skitkillar! fast inte johan
o joel. dom är mina bästisar! <3

[2006-02-24 12:36:41.82]

YOU'RE SO LAST (+LAST) SUMMER

1. the district sleeps tonight.
2. visar joel hur ledsen jag är för att allt är jobbigt.

14:15
idag ska jag hänga med johan på stan, sen ska jag dricka öl.
jag borde passa på att fixa ett leg också, det ska jag nog göra faktiskt.

15:40
nu har jag iallafall beställt ett personbevis eftersom jag inte
hinner till skatteverket idag med tanke på att dom stänger
vid fyra. så fixa legget får bli ett projekt till nästa vecka.

20:58
joel knäckte koden, han är så bra:

eh ja, jag o johan.


jag är full o happy. den bästa bilden på länge!

21:32
idag träffade jag min gamla pojkvän som jag var tillsammans med
i ett o ett halvt år. jag gick fram o försökte säga hej o då vände
han och gick åt andra hållet. jag måste ha varit en bra flickvän.
på riktigt! jag är inte ute efter att bli tillsammans igen, vafan?! haha

22:43
allting är så skumt o alla känner alla på något sätt.

[2006-02-23 11:28:41.71]




11:26
jag vill gå ut o promma o köpa saker. jag
brukar bli glad då. egentligen borde jag
verkligen göra en uppgift, eller ett par.
jag borde gå o hämta ut min bok o jag
borde göra ett nytt leg. det är sol ute.
det kan ju inte vara annat än bra = att
jag inte kommer göra något av det jag
borde. jag är en dålig tjej.

19:36
jag har varit ganska duktig idag. jag
gjorde min jävla uppgift o så har jag
städat o organiserat i garderoben. nu
ska jag o joel käka lyx-pizza o kolla
på lost tills vi somnar. en helkväll
med andra ord.


[2006-02-22 13:43:18.353]


jag saknar min tjej

13:40
jag vill göra massor med saker som att tex
inte vara sjuk och saker som kostar pengar
mest för att jag inte har några. snart har
jag prov igen, usch. jag känner mig inte alls
förberedd o allting jag läser fastnar i snoret.
min kropp valde rätt tidpunkt att sagga ihop
på, verkligen.


joel o jag - jag är så kort o joel är så fin

[2006-02-21 09:02:08.29]

08:58
bra att jag är så jävla smart o går till carmen
kvällen innan mitt prov. sen ett extra plus var
ju o vakna sex i morse o inte kunna somna om.

12:52
kul att göra prov när ens huvud känns som en
stor snorboll. det är sjukt mycket att komma
ihåg, i dont like it at all.


[2006-02-18 23:38:18.123]

23:36
igår var jag på disco bravo, det var funny. idag har
jag varit i princip död men det har varit en fin kväll
iallafall. imorgon ska jag ha en produktiv dag;
äta lunch på nordiska, kolla på tvskärmar strl
sjukt stora och börja plugga till mina prov som
jag har nästa vecka. jag är så himla nervös.


[2006-02-17 10:39:22.747]

10:38
jag älskar sthlm, folk är dumma i huvudet här.
http://www.blocket.se/vi/7343962.htm?ca=11_s

11:51
nu har jag ansträngt mig o börjat med mitt jävla
ångestframkallande säljblad som MÅSTE vara inne
helst idag men senast på söndag för min kurs slutar
då. sen har jag ännu en ångest-uppgift där jag inte
kan lösa det med en uträkning, jag måste liksom
tänka själv (!) ikväll ska jag dock belöna mig med
öl oavsett om jag har gjort det jag ska eller inte.
men bara 4 stycken. ikväll ska jag inte bli som
vanligt. eller som vanligt den senaste tiden. usch.



[2006-02-16 20:36:35.427]

20:35
kul att jag inte var jobbiga tjejen igår. kul.
i guess baba har dåligt inflytande + att det
kanske hade nåt att göra med ölen.

[2006-02-15 13:28:32.873]

13:27
okej, det vore sjukt skönt om det faktiskt är
så att mina lägenhetsbekymmer är över snart.

igår svullade vi: sushi, två påsar chips med dip,
ben & jerry's, toblerone, vitlöksoliver med vitlök
i också (nästan så att jag var tvungen att gråta
lite av lycka o sakna domkyrkoparken o anna)
och så blandat exotic snacks.

jag måste ha gått upp kanske 15 kilo på en kväll.



13:55
inlämningsuppgifter vs gjorda inlämningsuppgifter: 5 - 0

[2006-02-13 12:10:45.027]

12:07
idag är det fem dagar kvar på två av mina kurser.

nu har jag hittat kurser till i sommar också. på
distans såklart. världens bästa uppfinning kanske.

idag ska jag städa, diska, hämta min efterlängtade
bok, göra pappersfåglar. saker jag egentligen borde
göra: inlämningsuppgifter. laga mina jeans. tvätta.

[2006-02-12 02:11:38.033]

02:10
folle-känsla är en skum känsla. men det är funny!




03:50
det blir lite ensamt såhär framåt nattkvisten.

12:18
jag har fortfarande sjukt tråkigt. idag skulle jag
vilja äta brunch men antagligen blir det bara chips.

idag: sufjan stevens - for the window in paradise,
for the fatherless in ypsilanti.

dels för att den är så jävla bra, dels för att jag
är en sucker för o.c. fast nu är jag bitter för hur
det blev i det här avsnittet. väldigt.

[2006-02-11 18:44:31.713]

18:41
igår var jag 'hej jag är jättefulla tjejen'.
sjätte tunnan är cursed, det händer alltid där.
ikväll så blir det folle o tv - ensam. väldigt trevligt.

20:46
ta mig till kärlek, ta mig till dans. ge mig
nåt som tar mig någonstans för jag vill veta
om kärlek finns

okej, nu är jag bara ledsam.

21:09
haha! jag har väldigt suspekta skador från igår.
blåmärken på armarna o sen så har jag börjat få
blåmärken vid nyckelbenet o det gör sjukt ont där,
värsta wifebeater-grejen! det är svullet o varmt
iallafall, spännande!

idag ringde sickis o han är min finaste sickis!
idag kom jag på att simon har rätt; clap your
hands and say yes är fina. jag dissar band alldeles
för snabbt. dom är liksom bra!


[2006-02-10 00:32:48.627]

00:22
jag har många storslagna planer på gång just nu.
tyvärr behövs det en hel del cash för att driva
igenom dom samt en resa till usa för att träffa
anna så att jag kan sluta vara en präktig bitter-
fitta o vara bekymmerslös som förr i tiden när
allting gick ut på hemmagjort vin och halsduks-
tuttar. okej, bekymmerslöst kanske var att över-
driva o det kanske inte var sådär sunt heller
men en himla fin tid liksom. jag har mycket som
jag oroar mig för såhär i domedagstider. men det
kanske löser sig så småningom, allt o lite till.
nu ska jag vara en glad ensamstående o imorgon
ska jag bjuda över simon på tv-spel o öl.


whaha, det är kul att rota fram saker, hultsfred 01

20:20
ikväll ska jag ut och äga stan!

[2006-02-09 00:38:44.003]

00:35
världens bästa just nu; kurs i mental träning.
snart kommer ni att hitta mig mässandes vid plattan.

17:54
jag kan inte äta med pinnar men jag kan fan i mig
ha hockeyfrilla. jag funderar på att köpa en stor
keps att gömma mig och fjant-tofsen i. eller jag
funderar på att köpa jeans, jag vet bara inte i
vilken färg. eller vart dom ska komma ifrån. nej,
jag ska nog köpa strumpor o fixa ett nytt leg så
att jag slipper ha ångest o vara värsta nervös när
jag ska in nånstans. jag vill ha mer skor också.
egentligen vill jag nog mest att det ska bli
sommar igen så att man slipper sjunka ner i värsta
snöblask-vattenpölen med hela foten på väg till
tunnelbanan så man måste tjura hela vägen till
karlaplan sen.


[2006-02-08 13:02:36.197]

12:59
igår:
pluggade
hängde med simon

idag:
plugga!
lyssna på bright eyes
kolla på senaste o.c
lyssna på album leaf

16:23
förra gången jag höll på med min uppgift så verkade
allt så himla logiskt men nu är det helt förvirrande
och jag vill bara kräkas på allt som ens kommer i
närheten av checkkreditsuträkningar. istället
bestämde jag mig för att lyssna på domotic.

18:15
jag har väldigt många planer för tillfället men
mest att tatuera mig o hitta en ny lägenhet typ
nära stan som jag kan dela med någon. ibland är
jag ganska snäll o sådär, ibland bakar jag
dessutom kakor.

p.s. om någon förstår sig på checkkredit; var vänlig
o gör min uppgift så jag slipper. d.s.

[2006-02-07 14:19:25.203]

14:13
well. igår var det "1 öl på carmen" som blev 4 sen.
idag har jag en massa praktisk marknadsföring som
jag måste göra men jag orkar verkligen inte just
nu, jag är inte alls motiverad, kul liksom.

[2006-02-06 12:04:59.347]

12:03
okej, mami o lillsis kommer hit idag iallafall så peppen
är igång igen. jag mår så sjukt mycket bättre nu o det
är jätteskönt. igår fick jag reda ut allting, värsta lättnaden.




18:46
idag har jag köpte en vårjacka. det känns fint med
tanke på att det är typ snöstorm ute. jävla sverige!


[2006-02-05 22:33:42.62]

22:29
igår blev liksom inte så jävla mycket klubb ace sen
ändå för jag drog o mötte simon o sen åkte vi hem
hit o kollade på snickeriet o plötsligt i vinslöv o
käkade hamburgare. det var iallafall funny.

idag har jag varit o promenerat o kollat på ett
skumt hus med liten dörr där man liksom skulle
älska att bo. sen har jag ätit kanske världens
godaste lasagne o haft det väldigt bra. tyvärr
fick jag veta att mamma o lillsis inte kommer
imorgon så nu är jag lite bitter men det går
väl över. jag hade faktiskt sett fram emot det.


[2006-02-04 01:29:57.25]

01:28
det här är killen som jag alltid hänger med; simon:

grrr!

09:53
nu ska jag kolla på garden state o tycka synd om mig,
dels för att jag är bakfull o inte kan sova o dels
för att jag skunkade igår när jag var full. toppen!

21:51
jag ska till klubb ace med johan. jag älskar sthlm,
allt annat är ovärt, iallafall nu.

bra att jag inte spiller på hela mig när jag dricker.

Inga kommentarer: