söndag, december 09, 2007

I WILL FOLLOW YOU INTO THE DARK

här är love och arvid, dom finaste i världen

just nu sitter jag och väntar på att mina barn ska somna men dom är envisa ikväll. det har dom ärvt från både mig och sin far så dom har envis-genen dubbelt upp. bådar gott inför trots-åldern.

jag är helt slut idag. man kan inte direkt säga att jag har känt mig pepp den senaste tiden.
idag hade jag helst velat vara själv och sköta en massa andra saker, typ mig själv, istället för barnen. man får inte så mycket egen-tid med tvillingar i hemmet. iallafall inte när dom är i så stort behov av oss som dom är nu. vissa dagar går det bra, vissa dagar tar det bara emot och så har det varit idag, men jag skulle aldrig kunna kolla på mina barn med något annat än kärlek i ögonen såklart. dom är mina barn, mina små skapelser (kul, nu låter jag frikyrklig också).

Inga kommentarer: