söndag, mars 30, 2008

CARROT-TOP!


försökte tappert att testa blondin-perta igen. eftersom det var 10 år sen jag var blond senast så kom jag inte riktigt ihåg hur svårt det är att bleka håret när man är mörkhårig. just nu har jag minst 5 hårfärger på 1 huvud. lite charmigt men mest... eh, ja. jag kommer att bli ruinerad om jag ska fortsätta så därför kanske allt bara blir svart som förr i tiden. då kan jag sålla mig till "hej jag är så himla emo, get up kids, vilka är det?"-barnen på plattan. vi är i ungefär samma längd. tydligen så blir inte ny emo-kidsen längre än 1,50. tydligen så blir inte jag det heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Istället för att gå till blond (som är jobbigt som fan när man varit mörkhårig och ÄR mörkhårig) ha typ nån orange färg. det är snyggt. tycker det du har på bilden var ballt med :)

perta sa...

ja jag vill ha orange har jag bestämt mig för men nu hittar jag ingen bra färg. köpte en som jag ska testa men på bilden ser den mer röd ut. får se, just nu är mitt hår gult så allt kommer att vara bättre än det.