måndag, mars 17, 2008

CLAP YOUR HANDS SAY YEAH

okej jag tror att min syster är okej. jag fick ett sms sen med en bild på hur det såg ut där hon hade bott, det var helt sinnes. hon bodde mitt i centrumet. vi vet typ att hon helt plötsligt såg pansarvagnar brumma förbi och att hon fick inte komma tillbaka till sitt hotellet där alla hennes saker var (nu har hon fått tag på dom dock). dom får ju typ inte veta vad som pågår just nu men hon ska iallafall vidare till nepal, inte för att det verkar så mycket bättre där men ändå. bättre än lhasa antar jag.

och ja, jag vet att jag är jättedålig på att uppdatera men sen förra veckan så har vi haft fullt upp. först var stefan och eliina här och hälsade på, sen kom jon, engla och selma och hängde här hela helgen! jag tror att det har varit lite jobbigt för killarna nu när dom inte har haft selma som hänger med dom och som kramar dom. selma är så sjukt söt, ja, jag kanske ska tillägga att selma är jon och englad barn. hon är fyra månader äldre än killarna och springer omkring och det är helt skumt men dom kan ändå leka ihop bättre nu.

idag har killarna varit jätteklängiga på mig. det är iofs jättemysigt, oftast brukar dom hänga med varandra men det blir lite körigt när den ena vill bli buren och den andra vill leka. dom brottade ner mig idag, först är dom jättegulliga, om jag lägger mig ner så brukar arvid krypa fram och ge mig stora blöta babypussar och det är jättemysigt om än något dreggligt. men idag så manöverade arvid mig med pussar medans love smög fram och då klättrade arvid ner och la sig på mig mage medans love slog mig i ögonen så att jag inte kunde se nåt = att jag knappt kunde komma upp för jag ville ju inte att arre skulle flyga all världens väg. dom är så rara mina killar. påhittiga men rara.

och idag förresten så klappade love händerna! vi har länge lekt high five, men idag när jag visade att han kunde klappa sina egna händer som jag har gjort många innan så gjorde han det! jag blev helt till mig och han tyckte att det var jätteroligt. nu är han ju ingen stjärna på att klappa så att det kommer ljud så han tycker inte att det är riktigt lika roligt som när han klappar min eller joels hand men ändå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

har ni fått dattan än? puss.

perta sa...

näe, den kommer aldrig :c precis som min tröja från topshop som inte heller kommer, wäääääääää! :c