lördag, maj 17, 2008

BIG LOVE (& ARVID)

enough emo, nu regnar det. osoft. när kommer sommaren tillbaka?

jag vill ha utomhuskalas den 30:e när barnen fyller 1 år. får jag inte det tänker jag flytta till varmare breddgrader och sitta på smhi.se varje dag och hånskratta. jag och joel byggde ihop ett perfekt år även fast vi var lite oense om uppdelningen av tid men det såg ut typ vår, sommar, höst med mest sommar för min del. joel ville väl ha mest höst eller något annat knäppt. jag hoppas att jag kommer att börja gilla snö när love och arvid blir äldre. man gillade ju liksom snö när man var liten. hursomhelst, eftersom jag låg på bb den enda veckan då det var varmt förra sommaren så tycker jag att jag förtjänar en lång sommar i år. när jag skriver sånt där så tänker jag "fatta, jag har fött barn, hur sjukt är inte det? jag är så himla bra!" man får vara självgod när man har klämt ut två +3kg ungar. förresten, den 25:e är det mors dag joel.

25:e april 2007

den 27:e maj 2007.

2 kommentarer:

Asplövspuls sa...

vi önskar oss också utomhuskalas åt signe. eller jag gör det iaf. men liksom var? på gräsplätten vid bilvägen utanför vårt hus HAHA, fint liksom. åååh jag vill bo i ett huuuus.
sjukt att våra kids blir ett år snart, de är liksom inte några bebisar längre. krejsy!

perta sa...

haha ja, vi har inte heller nåt ställe att ha utomhuskalaset på direkt, men ändå!

eller hur! för love och arvid är det mindre än 2 veckor, sen blir dom liksom småbarn.