måndag, maj 19, 2008

IM STICKING WITH YOU

jag blir mer och mer omöjlig.

nu lyssnar jag på världens bästa pekka och varför i hela världen kan jag inte spela gitarr och/eller sjunga? mamma och pappa, ni borde ha slagit mig med pinnar som dom gör med sånna där underbarn på tv. jag behöver inte oroa mig för love och arvid och deras skateboardkarriär, love använder redan gåvagnen som en bräda, han står med ena foten i lådan, håller i handtaget och tar sig framåt med andra foten. antingen skateboardproffs eller trendiga mediakids med en kickboard (oh nooo!).

love gick förresten igår. han har gått ett par steg tidigare om man har släppt honom. igår gick han först längs soffan och sen släppte han självmant och spatserade emot mig som att han aldrig har gjort något annat i hela sitt liv! (!!!!) sen gjorde han om det flera gånger!

även för arvid var det en stor dag, han hittade sin snopp och det var typ den roligaste upptäckten i hans snart 1-åriga liv.

1 kommentar:

Asplövspuls sa...

åååh hurra för love!!!!!! fan vad duktig!

och HAHA LOOOL @ snopp-upptäckten!! ha!