lördag, maj 10, 2008

PARKLIFE


jag och anna drog och handlade i skäris. jag köpte linnet och solglasögonen. om man skulle kunna gifta sig med en klädaffär så skulle nog min kärlek bli monki. jag älskar stora kläder som man kan drunkna i. jag tror att jag har blivit alldeles för bekväm av mig.

sen drog joel iväg på sitt rep med son of ruin och jag och anna tog vårat pick och pack samt killarna och gick ut och satte oss i backen bakom huset. det var sommar i luften och väldigt uppskattat för killarna att få vara ute utan att behöva sitta i vagnen. anna, du borde bo här, som du skrev, det är inte okej att vi inte bor i samma stad! :c

på kvällen gick jag och anna ut för att se set the alarm men vi missade såklart dom = andra missade bandet den här månaden. sen gick vi till sjätte tunnan av något outgrundlig anledning men sällskapet var fint så det var värt ändå. och jag fick en kanna och ett krus på köpet.

Inga kommentarer: