onsdag, oktober 29, 2008

DET ÄR SLUT MEN JAG ÄLSKAR DIG


jag fick en kommentar om att jag och joel har gjort slut. jag vet inte, jag tror inte att jag har fått det att framstå som någon negativt men har jag det så är det verkligen inte så. jag älskar verkligen joel, han och jag har gått igenom så mycket och han är liksom pappan till mina barn. våra barn. han kommer alltid att vara så sjukt mycket för mig och alltid min bästa vän. jag och joel pratar om allt och han får mig att skratta och han tröstar mig och ställer alltid upp. men ibland räcker inte det till. ibland blir det bättre om man bara går vidare. och för oss blev det bättre, för oss var och är det den enda möjligheten för att bibehålla allt fint vi faktiskt har. och för er facebookare som har hängt med från början och uppenbarligen fortfarande så har ni säkert även sett att joel har en ny tjej. hon är jättefin och bra och joel är glad och kär och det är hur gulligt som helst. you go viktoria!

sen är det ju såklart jobbigt. jag önskar ju att det hade kunnat vara jag och joel hela livet, han är liksom den finaste killen jag vet förutom love och arvid såklart. men det är ändå vi fast inte som ett par. och man behöver inte vara tillsammans, man kan älska varandra ändå. för kärlek är så brett. och visst, vi har haft det svårt men nu känns det som att det äntligen löser sig, att allt äntligen är bra. så no need att ogilla joel och joels flickvän för något som inte är jobbigt för mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fyfan va fint!

Anonym sa...

alltså jag började nästan lipa du är typ den största människan i världen *dör*
/random tjej som "surfade in" på din blogg