lördag, oktober 25, 2008

BLAND DETEKTIVER, ROBOTHÄNDER OCH KÖTT

är i n-town nu. igår dissade vi detektivbyrån men det blev fint ändå. sammanfattar kvällen: fest och sen fest igen på kulturhuset, konsthallen eller något. jag fick se en robothand och sen såg jag en pizza med sjukt mycket kött, alltså sinnessjuka mängder typ salami, kebab och skinka tror jag. väldigt fascinerande. det var roligt. alltså kvällen, inte pizzan.

idag har vi det spännande, vi lyssnar på postrock och roger har lagat en riktig gourmetmiddag - tacos! hur fint som helst. jag är trött. dagarna går sjukt sakta när man inte har barnen. jag saknar dom massor men dom har det fint med joel och viktoria. när love och arvid blir längre så ska jag lära dom att fråga männen jag antagligen kommer att dejta om dom ska bli deras nya pappa. sånt funderar jag ut nu för tiden. yes.

Inga kommentarer: