torsdag, oktober 23, 2008

PERTEN IS BACK!


vad är det med mig och bloggar? jag övergav den här för att jag älskar skunk. men nu har jag tröttnat lite och därför hittar jag tillbaka till perten. snart med ny snygg layout. eller en annan bild. jag kan bara hantera paint, photoshop gör mig arg.

nu så blir det mer tell it all även om det möjligtvis kommer att innefatta en hel del svammel för att inte hänga ut för mycket. ventilera men inte snacka skit kanske? anyways.

jag har blivit med modern familj, numera är vi väl en sådär 3+2 vuxna, hundra barn. jag vet inte. facebook berättar allt för alla nu för tiden. har ni inte hängt med i svängarna så får ni skylla er själva.

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltså. jag vill verkligen inte dra upp det här egentligen, men ta det som något positivt!

har kollat på joels såkallade "nya"
och fyfan vad skabbig tjej.
snacka om att byta ner sig.....
du är så sjuuuuukt söt verkligen,
och verkar vara en stark tjej/kvinna/mamma, så stå på dig - du klarar det här!

perta sa...

hej anonym, det gör ingenting att joel har skaffat en ny tjej. jag är verkligen jätteglad för hans skull och jag gillar henne. vi gjorde slut för att vi är bästa vänner och helt enkelt inte kära längre. jag kommer alltid att älska joel, vi har haft det underbart ihop men när det är dags att gå vidare så är det.

jag är ledsen om jag har fått det att framstå som något negativt att jag inte är tillsammans med joel längre för det är det inte. joel är kär och glad och jag har också hittat någon som gör mig glad.

men tack för omtanken!