fredag, januari 30, 2009

HUNGRY HUNGRY PERTA

alltså min hunger har kommit tillbaka nu. eftersom jag har varit nere så har inte mat varit sådär första prio, jag har lagat mat så att det ska räcka till love och arvid och så om dom inte orkade så åt jag. så lite ris, lite pasta osv. men nu, nu har jag börjat må bättre och tillbaka kom visst allt på en gång. just nu drömmer jag om att vältra mig i en vegetarisk buffe på seyhmus eller en veg sushi-buffe på arigato. hade jag haft råd hade jag gjort det så lätt. gått dit och ätit som att det inte fanns någon morgondag.

jag säger då det, vill man vinna mitt hjärta så bjuder man mig på buffé, jag är inte så svårflörtad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag bjöd dig på buffé på nyår! har jag ditt hjärte? :)

perta sa...

självklart! och det var minst sagt ingen dålig buffé! drömmer fortfarande våta drömmar om den haha ;)

Anonym sa...

haha shysst!
vi har ju bokat halloween hemma hos oss i år, är ett tag tills dess men då blir det säkert mumsmat med. kom då! :)