tisdag, januari 20, 2009

JA VISST GÖR DET ONT

alltså jag vet inte, det kanske är konstigt att tänka på sånt här. idag har jag städat hemma, jag har styrt upp tjusigt i stringhyllan och sen gav jag mig på den andra hyllan men den är inte klar än för jag behövde en paus. aaaaanyways, jag stod där och fejade och insåg att alla grejer som vi har, våra grejer, kommer att bli mina och joels grejer sen. för vi kommer ju inte alltid att bo ihop. och det är konstigt för vi har ju byggt ett liv med prylar för ett liv tillsammans om ni fattar. det kändes sorligt, och jag kan inte ens ringa till min bästa vän och prata om det för min bästa vän är joel och han är ute på dejt ikväll. alltså med sin tjej då. och jag kan inte prata med anders om det såklart, det vore ju bara weird. så då pratar jag med mig själv i bloggen, och det är ju också lite weird.

näe va, nu kom jag av mig. det suger iallafall. idag suger det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

om mindre an en vecka kan du ringa din lillasyster!!!

Hanna sa...

Oh no! Jag har inte fattat att du sitter i samma sits som mig. Det är inte alltid så roligt, som man skulle kunna ha tänkt sig.

Jag har också tänkt på allt det där med uppdelning av prylar. Så mycket att jag gjorde en lista över alla stora saker (som matbord, sängar, soffa osv) och alla mindre prylar som JAG tycker om.
Det visar sig att jag kan ta det mesta utav våra grejer, men det är likförbannat rätt ledsamt att behöva sätta sig och göra nåt sånt.

Kram

Asplövspuls sa...

du kan prata med mig om du vill!