lördag, februari 21, 2009

BOT OCH BÄTTRING

hahaha samma samma varje dag!

'jag ser tillbaks på mörka moln som heter ånger, sorg o skam. dom kanske krossar mig en dag men till dess var det jag som vann.'

sitter här och faktiskt fnittrar utan att egentligen ens veta vad det är som känns så himla roligt. kanske för att allt är så fucked, kanske vänder allt bara och man blir tokig istället. skrattar och kastar katter!

haha jag kanske skrattar istället för att gråta men vad gör det, det känns så sjukt mycket bättre. ärligt talat så borde jag klara mig bättre på egen hand och fan alltså, jag vill typ ställa mig på ett tak och skrika JAG VILL KNAAARKA!* och tro att det blir bättre. och det blir bättre vafan! upp och ner hela tiden, pendlar hit och dit men nu är tanken på att du vet att jag vet så himla fin! inte för att du tänker på det utan för att jag inte svarar och det blir egentligen lättare för dig men det blir lättare för mig också. för jag äger lite vett, jag är inte den som duger när andra är frånvarande. och gud vad jag skulle ljuga om jag sa att allt var över nu, jag kommer antagligen ligga och ångestkrama min kudde och tänka på allt om och om igen. men att jag kan le och tänka på det, tänka på hur allt blev och på den blivande sommaren som vi planerade ihop som inte kommer att bli av, le ändå, och tänka på allt annat fint jag kommer att kunna göra istället. ensam, stark och helt underbar. (haha, jag vet, det bor en 40årig singelmamma i mig som vill ut då och då)

*nej, jag vill inte knarka, bara känslan av att skrika rakt ut om ingenting som spelar någon roll alls.

Inga kommentarer: