lördag, februari 28, 2009

ETT KÄRLEKSBREV TILL OLIKA

jag ville ju visa världen men det finns ingen tid för det. det skulle bli prag, det skulle bli sverige på ett tåg. men jag nöjer mig med att vara en lillsked för det är inte fel.

jag ligger och drömmer om frukost, amerikanska pannkakor med lönnsirap och milkshake. och dom omtjatade solmogna jordgubbarna. nypressad apelsinjos. värme och någon att dela det med. jag saknar min bästis/mina bästisar. för att ha sånna, det blir man aldrig för gammal för. och vi vet vart vi har varandra alltid.

(och joel, nu äter jag upp brownien, jag köper en ny färsk till dig sen. den där andra kommer att dö av ensamhet i kylen annars din kakplågare!)

och p.s. hade du stannat kvar, ja du ja, så hade vi ätit veglasagne på string innan västerås. men vi tar det nästa gång. vi ses ikväll. då bjuds det på dans!

Inga kommentarer: