tisdag, februari 24, 2009

JOEL

idag grät jag.

jag gick in på min egen bilddagbok och kollade igenom alla bilder från januari 2007 fram tills lite efter att love och arvid föddes. liksom, jag och joel var så lyckliga. och nu känns det så konstigt att det mesta är utbytt mot bitterhet mot varandra. för vi hade det så fint, hade planerat så mycket. och nu är ingenting alls som det skulle ha varit. jag har inte skrivit så mycket om det där, jag vet inte, jag hittar inga ord inför hur jag känner. ibland känns det bara tomt.

2 kommentarer:

Asplövspuls sa...

men åh, perta <3 <3 :C :C

Anonym sa...

vad ledsamt och vackert inlägg. ni såg så sjukt fina ut utifrån också (obs: bloggläsare, ej live-stalker) men alla förhållanden är ju såklart helt radikalt jävla annorlunda när man är i dem. både kärleken och förfallet. men förr eller senare, även om det dröjer några år, händer det ju att man hittar någon som får det att kännas som "jaha! jamen nu fattar jag varför jag inte kunde vara med den där, jag skulle ju vara med den här." och tills vidare har du ju verkligen världens sötaste kids. (så grymma gener hade han/ni ju i af)