tisdag, oktober 04, 2011

SOM VANLIGT IGEN

hittade en ångra-knapp. nu känns det bättre.

vinkade av gossebarnen igår och nu går jag ändå och nynnar på dora utforskaren. "vart är vi på väg? vattenfall! vart är vi på väg? vattenfall!", krister tycker säkert att det är superpepp såhär på morgonen men han säger inget i alla fall. precis som inte jag säger något när han sitter och tittar på lock n' load (lögn, jag gnällde först men sen återupptog jag mitt sjungande "jag är kartan, jag är kartan, jag är kartan, jag är kartan" osv gånger 100).

idag har vi lägenhetsvisning så jag ska roa mig med att städa och få det att lukta nyponros här. sen ska det alltså komma hit folk och titta och bedöma och "känna sig hemma". hoppas ej att dom är weirdon. hoppas ej att dom vill kolla i någon garderob (weirdon) för där ligger allt som vanligtvis brukar ligga framme. så städar jag, fint på ytan. det man inte ser finns inte.

2 kommentarer:

slowmotion. sa...

Vart ska ni TA VÄGEN?!

perta sa...

alltså vi håller på med lägenhetsbyte men nu verkar det lite som att vi kommer att kunna byta lägenhet via vår värd och det vill vi helst.

rågsved står högt upp på listan. så kanske dit!