söndag, november 20, 2011

EFTER (DET TOG ETT TAG)

lite skillnad i mängden kaos. det är jobbigt att känna att man vill möblera om och göra i ordning när vi inte vet hur länge vi blir kvar här. jag orkar inte borra upp alla nya hyllor som jag vill få upp nu, om vi ska flytta om 3 veckor. men får vi inte den lägenheten så kommer jag att go bananas och göra om allt. det kliar i fingrarna.

jag tror lite att krister tyckte att det räckte när jag bad honom att kånka upp bokhyllan från källaren. den är egentligen en miljon smådelar som man ska pussla ihop (varje gång jag bygger ihop den kommer diverse svordomar ut ur min mun samtidigt).
den är dock fantastisk för den slukar allt och innehåller en pysselplats samtidigt.

1 kommentar:

A sa...

Oj så fint det blev! Jag känner likadant som du, skulle hjärtans gärna göra om barnens rum totalt men bara tanken på att vi troligen flyttar om drygt ett år gör att jag inget gör. Fast ett år är lång tid, jag borde verkligen fixa i ordning ändå. Blev lite inspirerad av dig nu.