onsdag, november 16, 2011

FÖRE

den här röran har alltså inte mina barn ställt till med, det är jag som fick något slags psykbryt på alla saker som saknar 5 delar, gamla grejer som inte leks med, att allt ligger huller om buller och därför inte används. så, jag satte mig och drog fram allt, tömde varenda korg på saker, sorterade upp i bilar för sig, mjukisleksaker för sig, utklädnadsgrejer för sig osvosvosv i all oändlighet. det här är före, imorgon kommer efter.

och vi var på visning idag. det var inte den finaste lägenheten jag har sett, det var liksom en vanlig lägenhet med ett vanligt kök och en massa vanliga rum men jag såg potential, kände mig hemma och sådär.
jag hoppas att vår kötid ger oss den lägenheten för jag har redan flyttat in i mitt huvud. får vi den inte så kommer jag hänga runt lite i trapphuset, åka lite i hissen och leka lite i lekplatsen. tyvärr är nog risken rätt stor att den går till någon annan. så låtsas-grannar, det är bara att vänja sig vid min närvaro!

Inga kommentarer: