söndag, januari 13, 2013

29

Igår fyllde jag 29 år och jag hade önskat mig en sak typ: en dejt. Och det var precis vad jag fick:

Vi gick till Flippin Burgers och åt. Sjukt gott!

Drack tre öl och blev lite salongsberusad pga dricker aldrig i vanliga fall.
Egentligen hade vi tänkt att vi skulle gå på en sen bio också men eftersom vi är trötta småbarnsföräldrar så åkte vi hem efter maten. Hade hur som helst en så himla mysig kväll!

Och eftersom Tuva sov över hos sin farmor så fick vi sovmorgon. Det kändes helt fantastiskt att solen var framme idag också. Det är helt sjukt vad lite extra sömn och solljus gör under för trötthet och opepp.

4 kommentarer:

malin sa...

grattis!

Sandra sa...

Grattis i efterskott!
Öl och burgare är ju det bästa att fira en sån dag med.
Och sovmorgon! Jag bli helt avundsjuk.

K! sa...

HURRA HURRA grattis i efterskott!

alexandra sa...

grattis i efterskott! det låter som att du fick en fin födelsedag :).