torsdag, juli 11, 2013

STAY TRUE

Okej, vi kan konstatera att Tumblr inte är för mig; jag är inte tillräckligt ungdomlig för att ens förstå mig på det fullt ut, så jag ger upp. Jag flyttar tillbaka.
Efter en snabb googling och många svordomar så fick jag bort dom hemska kanterna från bilderna som jag störde mig så mycket på. Förlåt blogspot för att jag trodde att gräset var grönare.
När jag var yngre, på den tiden som en skrev dagbok i pappersform, så kände jag ofta att jag svek min gamla dagbok när jag bytte till en ny. Hade även namn på dagboken som jag bytte oftare än vad jag bytte underkläder, på grund av att jag helt enkelt döpte boken efter killen som jag var kär i för tillfället.
Hur som helst, Tumblr har ju inte ens kommentarer! (I alla fall inte som fungerar bra.)

Saker som har hänt sen senast; det har blivit sommar. Jag har en ny keps och en ny kamera. Love och Arvid har fyllt sex år och Tuva två. Vi har flyttat. Jag har blivit tvungen att klä mig i byxor om dagarna för att Love och Arvid har fått en massa nya kompisar hemma som gillar att leka här. Planerar framtiden nu mer än någonsin men känner att det är lite pest eller kolera. Har fått en snygg solbränna mellan sko och byxben, resten av benen är vita osvosv.

Nu stannar jag här. Puss.

Inga kommentarer: