torsdag, augusti 01, 2013

Highland cattle




Bakom vårt hus så bor det numera både kossor och får. Idag var vi och hälsade på dom igen och träffade en vallhund som hette Lava. Det känns lite som på landet och jag tycker om att vi har så mycket av allting här där vi bor nu.

Och nu är det augusti, det börjar kännas på riktigt att det är i slutet av sommaren. Nästa vecka ska jag på introduktion för utbildningen för att se om det känns bra och strax därefter börjar Love och Arvid i skolan och Tuva i förskola. Ibland känns det som att tiden bara rinner iväg, jag hinner inte riktigt med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle du inte kunna skriva ett inlägg med tips på bra loppisar? Ditt hem är så fantastiskt och jag blir alltid lika nyfiken på vart du hittar allting.

perta sa...

Åh det gör jag gärna! :D