lördag, juni 26, 2004

GRILLKVÄLL HOS ANNA I PASTELLEN

02:58
vi var så trevliga ikväll o hade en trevlig tjejkväll med beefeater o sånt. ey. beefeater, varför döper man gin till det? ey, ta av mig annas truckerkeps. ey. jag vill ha min rosa väst som krisse var så söt i. augustibuller 03 i mitt hjärta för alltid! kan man låta mer nationaldemokrat? "i mitt häjrta" haha.

03:06
jag får reservera mig för vissa stavfel för tangenterna ser så lika ut kanske? nu iallafall. spanskt lantvin hjärta rebenschoppen som vi har pratat om massor babys. vi saknar er massor honeys o ni vet vilka.
puss. jag o maria. vi är hetaste dvärgarna sådetså!

03:12
dom säger att rökning dödar men det är bara en myt. eller. ja... jag ska väl sluta innan jag börjar igen. rökte ju liksom inte på ett år o så. jag är gansakl het i min truckerkaps. sådetså. haha.
ooh. jag saknar huuuultsfred! o. levrar är inte att leka med. inte crustbrudar heller, går det att inte älskar oss kanske?

03:19
jag har en ganska het kal fläck där men jag har hår där det är bara att jag inte har nån hårfärg där för egentligen är jag het o blond. haha. kanske borde bli blond igen? njae. kanske inte. det här är ifrån min o annas sexiga o heta morgonfrukost på sängen i dubbelsängen med manowar tröjan som anna hittade på buller o brynäs som anna var förälskad i 4:an under annas guns n' roses period. jag blir rädd nu för vi ska lyssnar på mike oldfield. exorcisten-musikanten. sådetså.,.

03:31
anna o mria. så heta o så rara. o kanske lite på pickalurven. sådetså! puss. o goodbye!

12:17
oj. nu har man vaknat då fast inte men ont i huvudet faktiskt. lite sliten dock men ändå.

Inga kommentarer: