onsdag, juni 23, 2004

LÅNGA NÄTTER

give me something real. jag vill ha chips. fan vad jag saknar hultsfred nu. imorgon blir det parkhäng babys!

01:09

damn, jag har lite sådär nattångest. sådär jag vet inte men jag tror att jag saknar hultsfred o dom som jag hängde med för att det är inte samma när man är hemma o allt är tråkigt o tyst. jag o anna ska hänga parkhäng i domkyrkoparken imorgon o helst skulle jag vilja gå ut o dansa på platens också men det kostar säkert inträde eftersom att det är två för en. det är lite irriterande också för att en person som jag pratade med jämt förut har försvunnit och blivit sur o jävlig o dissande o inte alls som jag trodde men you know, i never learn. träffade honom på hultsfred o pratade knappt. jag orkade inte gå fram så många gånger o säga hej fast jag såg honom o hans vänner men jag hade fan roligt då o han skulle inte få förstöra det genom att vara bitter. allt jävla prat om skitsnack när det är han som är värst o lyssnar på bullshit ifrån andra o det är som skit. männsikor är så intressanta. ha! om jag hade vetat vad jag vet nu hade jag inte slösat pengar på att ens åka dit o hälsa på för vafan. nu vet jag hur han kände redan när jag kom för åh, man ska inte träffas bara för att man har bråkat mycket innan o tror att det ska bli bättre liksom. för det blir det inte. det var bra när jag var där men, eller, sådär egentligen. jag är iallafall i trevligt sällskap o jag o roger leker roligt o gör potatisgratäng o promenerar. jag ser fram emot imorgon. yeah!

02:49

jag ska sluta att vara så bitter kanske. kanske sluta att sitta uppe hela nätterna. försöka sluta att röka innan jag börjar igen. ta tag i saker också. gå på möten o sköta mig o söka jobb. gaah. när blev det såhär jobbigt? je suis en bitterfitta. tacktack.

03:18

SNACKAR VI...
snackar vi stjärntecken så snackar vi: stenbock
snackar vi hårfärg så snackar vi: svart
snackar vi ögonfärg så snackar vi: blå
snackar vi längd så snackar vi: dvärg
snackar vi kroppsform så snackar vi: tjock
snackar vi idag så snackar vi: potatisgratäng o roger
snackar vi igår så snackar vi: roger o dator
snackar vi senaste inköp så snackar vi: gurka/tomater/mums-mums
snackar vi kall favoritdricka så snackar vi: utan alkohol? kola-kola kanske.
snackar vi varm favoritdricka så snackar vi: turkiskt äppelte
snackar vi alkoholhaltig favoritdricka så snackar vi: någon drink, kanske likör43 med mjölk. eller redbull/vodka
snackar vi favorit denna vecka så snackar vi: sova i säng.
snackar vi idiot denna vecka så snackar vi: ingen än sålänge.
snackar vi saknad så snackar vi: hultsfred 04 + crusthäng.
snackar vi logg-in på skunk/dag så snackar vi: så ofta jag kan för jag har inget liv.
snackar vi ont i magen så snackar vi: aj.
snackar vi film som får dig att gråta så snackar vi: bröderna lejonhjärta hihi.
snackar vi kändis i släkten så snackar vi: eeh. min morfar spelade dragspel i ljungsbro.
snackar vi senaste inkomst så snackar vi: soc bidrag.
snackar vi senaste orättvisa så snackar vi: vet inte.

såhär kul har jag...

03:56
haha. screamo! (nu skulle man väl kunna säga att jag borde gå o lägga mig men jag är inte alls trött o vill inte men det är så jävla segt allting. jag vill ha godis o saker att äta. hmm. mycket mat-snack alltså, tjockis.)

You are Screamo off the wall.
You are Screamo off the wall. You are underground
as hell and you know it. Most likely no one's
ever heard of any of your favorite bands, but
you know where it's at.


How Screamo are you?
brought to you by Quizilla

04:21
godnatt. nu ger jag upp. hejdå tjockisar.

Inga kommentarer: