onsdag, juli 14, 2004

ALLA ÄR PÅ ARVIKA

o-m-g! varför sökte inte jag jobb på arvika? då hade jag sluppit att vara i linköping. då hade jag kanske varit gladare. eller. ja. kanske. nej. jag är inte glad. tack till therese för att du släpade ut mig igår o hem till liv för jag hade trevligt. tacktack.


15:32
ifall det passar? flimmer - utomhusbio.

lost in translation - ons 21 juli 22.30
hip, hip, hora! - fre 23 juli 22.30
the station agent - fre 30 juli 22.30

om du vill...

16:10
jag vet inte riktigt vad som är fel på mig. varför jag inte orkar. varför jag inte ringer. varför jag säger saker o gör tvärtom.
varför jag säger saker o känner tvärtom. varför jag lovar o sen inte håller jämt. varför orkar jag inte?! best friends aight? det är bara du o ingen annan som förstår mig ibland. du förstår mig när inte ens jag gör det. o ibland förstår du ingenting. o jag säger ingenting. så som det alltid var o så kommer det alltid att vara.



18:24
jag kommer från: linköping,
jag sover: med ljud o nästan inte alls.
jag är: bitter o trött på allt.
pluggar och vill bli: pluggar inte o har ingen framtid.
på min fritid: tv-shop o våra bästa år.
men vill: vara glad o ha ett liv.
om sex månader: finns jag?
jag samlar på: allt.
jag ångrar att jag inte: visar vad jag känner o säger var jag tycker.
jag blir glad av: väldigt lite.
jag blir förbannad på: allt kanske?
gröna eller röda äpplen: gröna.
vem ringer du när du är arg/ledsen: roger.
gillar du golf: nej.
vad skulle du behöva nu: ett kungarike för en kram typ. säger man så?
vad har du nu: ont i hjärtat.
senaste film du såg: kommer inte ihåg.
vad stör du dig på just nu: ensamhet.
varför: för att jag inte vill vara ensam.
vilken tid gick du upp idag? 09.40 kanske.
har du ätit frukost idag, i så all vad? mackor som jag bakade.
när hånglade du senast? i förrgår.
när kräktes du senast? på hultsfred.
vilken låt lyssnade du senast på/lyssnar på just nu? lyssnar på explosions in the sky, nr 3, vet inte vad den heter.
har du sovit i din egen säng inatt? ja.
har någon annan sovit i din säng inatt? nej.
har din pappa glasögon? ja.
har din mamma glasögon? ja.
har du glasögon? nej. men jag ska skaffa med fönsterglas för att se mer emo o tuff ut. hah.
ett uttryck du ofta använder: bitterfitta.
vad sa du allra senast, till vem & varför? "här får du skeden." jag gav en sked till min pappa som skulle äta kladdkakan som jag bakade.
bor du i sthlm, Gbg eller Malmö? inte än.
har du sagt ”jag älskar dig” till någon idag? jag skulle kunna ha gjort men nej.
är du homosexuell? tjejbög.
säger du ”Chex” eller ”kex”? kex.
vad såg du senast på tv? tv-shop.
är du morgonpigg? ja. jag sover inte så mycket.
har du strumpor på dig nu? ja. randiga i sann pop-anda kanske?
har du köpt någonting idag, i så fall vad? nej. har inga pengar.
tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl? väldigt.
vem ringde dig sist? roger.
har du jobb? nej. l-o-s-e-r.
hur svarar du i telefonen? oftast hallå.
har du borstat tänderna idag? ja.
när bytte du senast lakan i sängen? förra veckan.
roligast den här veckan? ingenting. är man bitter så är man.
tycker bäst om varm eller kall oboy? kall på sommaren, varm på vintern.
hur många kompisar har du? inte så många nära.
hur många skulle du vilja ha? vet inte. som nu kanske.
är du kär? jag har ont i hjärtat.
vad längtar du mest till? utomhusbio med sällskap.
förutom det? shai hulud på skylten 22:e juli o augustibuller.
har du körkort? nej. jag ser inte över ratten.
lyssnar på? emo.
är du ensam nu? jag är ensam ofta. nu med. men jag trivs så.
vem kom just in? ingen.
vad ska du göra ikväll? vet inte. vara hemma på landet hos mina föräldrar eller kanske dra förbi skylten på sworn enemy.

18:58

varför plågar jag mig själv? gaah!

19:10
SISTA DU ÅT? kladdkaka.
SKULLE DU SÄGA NEJ TILL SEX IDAG? ja.
TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD? ja. jag tycker om allt våld.
MARIO ELLER SONIC? lätt mario.
HAR DU HÅNGLAT MED NÅGON PÅ DIN SKUNKLISTA? ja. ett par stycken.
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON PÅ LISTAN? inte vad jag vet.
KÄNNER DU MÅNGA PÅ SKUNK? ja. ganska.
SENAST SPELADE DATASPEL? jag spelar inte dataspel så ofta.
HAR DU NÅGON PIERCING? septum.
HAR DU NÅGON TATUERING? nej. kanske senare.
SKULLE DU VILJA GÖRA NÅGOT ANNAT NU? kanske.
VAD SKA DU GÖRA NU? tycka synd om mig själv.

19:51
hej det är så att jag är på jakt efter ett liv. finns det ett till salu kanske? förresten tycker jag inte om katter så mycket för att jag är allergisk. dom är söta men dom har klor o päls.

22:36
idag sa min pappa: "du vet petra, har man varit tillsammans med någon och det har tagit slut så är chansen stor att det inte kommer att funka så bra om man blir tillsammans igen. allt det gamla finns ju fortfarande kvar." det stämmer far. o mor gjorde en drink åt mig. med jordgubbar. så tittade jag, far o mor på south park. min pappa tycker att det är jättebra! the past is not a good idea.

22:48
hårfärg: brunt, snart svart.
ögonfärg: blå.
beroende av: skunk.
hur mycket smink använder du
dagligen?:
inte så mycket. typ mascara o lite kajal. smink i mängder är överskattat jävla pandor med tjutsmink.
vad har du ätit idag?: kladdkaka. mackor. potatis o ostqournbit.
dagens klädsel: tights. kjol. vit o rödrandig tröja.
senaste låt du hörde?: thursday - concealer.
senaste inköp?: mat.
vilka hårfärger har du haft?: rosa, grönt/svart, lila, rött, svart, blond, blått o lite till. jag var punkare förut.
brukar du äta frukost?: ibland.
vad gör du om helgerna?: dricker mig full o dansar på platens.
gillar du att få uppmärksamhet?: ibland.
din största talang?: ehm. att jag kan zappa fort mellan tv-kanalerna o ändå se vad som är på o att jag kan dricka mer öl än en sumobrottare.
husdjur: inget hos mig men en katt som mina föräldrar har o en hund o lite hästar o annat.
hur är ditt hår?: typ panda-lugg, lite dreads, tovigt o egenklippt.
brukar du bädda sängen?: ja.
har du mest skivor eller filmer?: skivor.
favoritaffär?: just nu är det nog vaxkupan eller kanske stadsmissionen.
hur gammal var du när du flyttade hemifrån?: sexton.
hur många timmar sover du på en natt?: fyra eller fem. fast aldrig oavbrutet.
föredrar du att vara singel?: jag vet inte. jo. men jag känner mig lite ensam just nu.
är du singel?: ja.
senaste hångel?: inga namn men med någon jag tycker om.
är du nöjd med dig själv?: inte så värst.
hur mår du just nu?: inte bra.
senaste program du såg på?: south park.
senaste film?: vet inte. kanske snygg sexig o singel.
vad var det senaste du sa?: godnatt.
hur ofta tvättar du ansiktet?: varje dag?
vem vet mest om dig?: roger o anna.
vad har du i ditt fönster?: lite ljus o en blomma.
vem var den senaste personen du umgicks med?: mamma o pappa.
hur dags gick du och la dig igår?: sent tror jag.
och klev upp?: 09:40 kanske.
vad behöver du mest just nu?: någon som gör mig glad igen.
har du bra minne?: nej. det försvann.
vad ska du göra ikväll?: skunka o sova.
svårt eller lätt för att sitta still?: både och. oftast svårt.

Inga kommentarer: