lördag, juli 24, 2004

DET DÄR MED ATT VARA FULL

aj. ibland gör det så ont. i bland ska man inte dricka. mewn falun dialenkten gick hem, jag fick msor med pegar till hemresan til falun o så. men jag bor inte i fakuhn o så åkte vi taxi till vkdigningsjö till anna o så ska vi inyte dricka mer men äte rån mend ost o det är gott. jag vill ha frukost nu snrt o det lär bli finfnitn att vaknqa.

jag älskare nog alla ikväll. puss o kram petra,

13:31
nu har det varit tjockis-kalas hos karlsson med pizza o bakfylla efter kväll på platens. hur man än gör hamnar man alltid där. jag pratade med min kriss o baby vad fin han är o så. jag var lite full o bara pratade o pratade o pratade. buller kommer att bli bättre än bäst! sålänge mitt gamla liv inte finns där o nära o påminns hela tiden. tack men nej tack. jag flyr. låt mig komma bort då.


gaah. varför skriver man till någon att i princip bara så du vet så pratar inte vi med varandra? ehm, som att man inte märker det efter ett tag. jag hade försökt att radera, gå vidare o glömma. har haft en ganska fin vecka ändå utan att prata. jag har varit i parken o druckit öl förutom i onsdags när jag o mami var o letade kläder o jag fick ett linne, ett grått med ränder som jag tycker om. o i torsdags var jag på shai hulud o du vet att det har jag längtat efter länge.
o träffade värda personer som niklas o jonathan o så som jag inte har träffat pålänge. så igår fick jag sms ifrån dig om "hey, just so you know, jag ÄLSKAR inte dig längre, jag tycker inte om dig längre o allt som någonsin hände mellan oss var meningslöst." det stod inte så men det kändes så. hej, sparka gärna på mig, jag ligger redan ner.

jag är trött o har fortfarande bajsont i handen. o så är jag förbannad. ringde du bara för att jag skulle veta att du var där?

14:17
det lyssnas på hillbilly-musik. typ. o the kristet utseende. ibland saknar jag hasse väldigt mycket. han peppade alltid på the kristet o sjöng låtar. sommaren i city. haha. jävla fin musik vi lyssnar på nu alltså. ojoj, det här var en bra blandskiva.

14:19
sommaren i city nittonhundranittio
kommer du ihåg mig?
minns du vad som hände?
minns du vad du sa när du träffade mig?

ahaha.

fina fisken!

15:46
nu har det ätits glass. mitt huvud gör ont som fan. känner mig helt snurrig i bollen. ojoj.

22:01
JAG BLEV ARG I TELEFONEN FÖRUT. SA DRA ÅT HELVETE O SÅ. DET VAR INTE TILL DIG. DU VET ATT DET ÄR LITE KÄNSLIGT. TYP VILL INTE HÖRA HENNE I BAKGRUNDEN. O JAG SKITER I OM HON HATAR MIG. JAG SKA INTE VARA ARG PÅ DIG FÖR DET. FÖRLÅT. KLART ATT JAG VILL ATT DU RINGER SEN. VI BEHÖVER NOG PRATA OM SAKER. JAG VAR FULL IGÅR. DU VET, NÄR JAG SKREV SÅDÄR TILL DIG. DET VAR LITE KONSTIGT. HA DET SÅ BRA NU.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"sommaren i city nittonhundranittio
kommer du ihåg mig?
minns du vad som hände?
minns du vad du sa när du träffade mig?"

hej! vet du vad den låten heter? har den på kassett hemma men kan inte hitta den via google ;_;

perta sa...

det är troll som har gjort den och den heter sommaren i city! :)