söndag, juli 25, 2004

VIDINGSJÖ

00:18
chokladbollar!
aight.

11:05
haha. jag kommer att ha en fanclub på buller.
fina fisken alltså.

13:56
hej. jag vill bara prata när det passar mig så gå gärna omkring hela dagen o tänkt o undra vad det är för något jag vill säga så KANSKE jag säger det ikväll eller så kanske jag ringer om en vecka. jag vill ju bara veta.

16:17
jag vill bort ifrån den här jävla stan nu. vill någon ha en dvärg som sällskapsdjur i kanske göteborg, möjligtvis sthlm eller malmö går också bra. kan även tänka mig att bo centralt i london. vill någon rik gifta sig med mig kanske? jag är ganska het haha. o så tar jag inte upp så mycket utrymme.

16:38
ojojo. jag längtar till buller som fan. det kommer säkert att bli fina fisken. peppar på att träffa min kriss. finaste grabben ever. (oh baby jag saknar dig)

kan även få användning av mina ninja-kunskaper. har jag hört. ryktet går girlie.


okej. nu blir jag pretto as fuck. låttexter är så gott som förbjunda i mitt liv men nu måste jag. iallafall lite av en text. jag ångrar mig som fan att jag inte såg snow patrol på hultsfred.

..you've been the only thing that's right in all i've done. and i can barely look at you but every single time i do
i know we'll make it anywhere anywhere from here.
to think i might not see those eyes it makes it so hard not to cry and as we say our long goodbyes i nearly do.

18:27
jag saknar vintern o dansandet. den här sommaren är ovärd med mycket regn.

OH SWEETHEART! jag hjärta anna.

20:37

VI TITTAR PÅ TJOCKISAR O ÄTER GLASS. GLASS MED MARÄNGER, VANILJSÅS, CHOKLADSÅS O GRÄDDE. PÅ TV VAR DET EN SOM VÄGDE 380KG. HAN VAR TJOCK HAN.

Inga kommentarer: