torsdag, juli 08, 2004

INSTABIL

oh. sometimes you make me feel so damn low. and i hate you for doing this to me.
so low. so sad.

man ger av sig själv som fan. vad händer? you never loved me. bullshit. jag älskade dig så att jag glömde allt annat. o lämnade folk bakom mig som betydde mycket. vad fint att andra räddade dig. tog hand om dig efter mig. efter allt jag ställde till med. jag fanns alltid där när du behövde mig. fast att jag mådde skit själv. men det spelar ingen roll. var som du vill med vem du vill. var lycklig om du nu är det. i guess you deserve that.

03:30
efter lite omändringar minus elaka ord. mer moget nu än innan kanske. jag är trött nu. ska sova. imorgon kanske blir bättre ?

09:49
morgon igen. vaknade utan att gråta. bra gjort petra. jag mådde lite bättre inuti. kände att han var ganska långt borta nu. där men inte aktiverad. saker han säger för att knäcka mig. jag vet att det inte är så. så som han säger. det är för att vara elak. du har alltid kontroll, vet du det? oavsett om det är du eller jag som är ledsen. alltid. en vinter, en vår, nästan en sommar. nästan ett år sen och fortfarande på samma ställe. livnär vi oss på varandra såhär? älskar, sårar, tar tillbaka, älskar, krossas. save me from this madness. det har varit såhär ifrån början. alltid så intensivt. inte bara bra, inte lite halvdåligt. underbart vs. döden. oavsett pojk/flickvän eller bara vänner. hela tiden. det är dags att fortsätta vidare nu. hejdå..?


10:06
jaha. för att göra den här dagen ännu bättre... mamma lyssnar på agneta fältskog. great. the end of the world eller vad den heter har hon tydligen gjort en cover på. o jag kan inte överrösta med min musik för det hörs ändå. damn. haha. det här är ju helt otroligt.

12:09
idag har jag all rätt att vara bitter. o jag ska vara bitter på allt o alla. hej, idag har jag lust att måla X på mina händer o ta på mig min tuffaste bandtröja, ställa mig i en trevlig, lite macho-attityd (hej se hur hård jag är) pose. sen ska jag lägga upp bilden i snyggast i hcscenen så att alla får se hur tuff o hård jag är. sådetså.

Inga kommentarer: