fredag, juli 16, 2004

KÄKDOKTOR

shit pommesfrites! jag glömde det igår men tack så jättemycket peter. jag fick en skiva med "and you will know us by the trail of dead". när jag kom hem igår så låg den där i hallen i ett paket. tacktack! det var fina fisken.

MIN KÄKE GÖR ONT. DEN HAKAR FAST SIG IBLAND. DET KAN JU ALDRIG VARA SPECIELLT BRA. MIN HUSDOKTOR FRUGAN KARLSSON SA PÅ HULTSFRED: "DET BLIR SÅ OM MAN DRICKER LITE VATTEN O SÅ" DET KÄNNS SOM ATT DET VAR LITE SOM JAG BRUKAR VARA; "JO. JAG TROR ATT LYCKOST KOMMER IFRÅN BRÄNNVINSOSTAR. EHM. DET KANSKE VAR MYCKET BRÄNNVIN I DOM O SÅ. DET BLIR MAN JU GLAD AV. DÅ ÄR DET JU EN LYCKLIG OST. TYYP." SÅDÄR TAGET UR INGENTING O BARA SPEKULATIONER. JAG VET INTE OM JAG LITAR PÅ HUSDOKTOR KARLSSON. IBLAND DRICKER JAG MYCKET VATTEN MEN DEN ÄR SÅ ÄNDÅ.
ATTANS RACKARNS.

trots ont i käken så ska jag klippa mitt hår idag. min lugg mest o så lite i håret för jag börjar bli långhårig. kan inte ha den ner typ för den hänger i ögonen då. nu ska den bli lite kortare men ändå panda haha.

11:16

OH BABY! JAG SAKNAR STOCKHOLM O METTAN. FAN VAD FINT DET VAR HELA VÅREN. NÄSTAN HELA TIDEN I STOCKHOLM O ALLTID TREVLIGT.

Inga kommentarer: