måndag, augusti 09, 2004

AUGUSTIBULLER

fan jag längtar tillbaka. oh. kanske finaste. jag o anna kickade ass o va fan bäst av alla. o håkan den där håkan. 50% hatade o 50% var lyckliga o dansade. o mest spontansång o tidig fylla, långa nätter o jävligt mycket drägg som fan. jag o anna var värsta dräggpunkarna. en stadig fylla o trevliga människor. vi åt rosa chips o jag blev vän med sjukvårdarna igen o lokalpolisen bert. o en dag drack jag från kl 8 o åt igenting nästan, o gick o la mig vid 5 kanske? hey. den dagen var det bara lilla hoppi som gällde.
o roger: "vet du att du ser ut som en jävla svamp?". finaste förolämpningen ever. haha.

o så crustgrabb att hålla i handen, kramas o sova med en natt. finaste på festivalen kanske. fina fisken alltså. (EDIT SÅHÄR SNART 5 ÅR SENARE: den här crustgrabben som jag träffade på augustibuller och höll i handen var såklart joel)

LILLA HOPPI, DUNKEN O ANNA. det finaste man kan. ikväll ska vi på spelning på skylten o äga lite till.

Inga kommentarer: