tisdag, augusti 10, 2004

OCH FEST IGEN

ey yo. vi var på skylten men gick aldrig in. nu sitter vi o hänger med några gossar ur royal downfall hemma i 50-tals amerikanska idellen istället. man kan ju inte lsuta dricka vin efter festvial o så ändå. jag har goss-målbrottsröst ändå. ey. kramen, finsa fsiken o hej o hå. kraaaaaamen till joel. fina fisken kramen fick jag ab honom. fina karl. ja. krAM I TÄLT O SÅ. om jag vinner mycket pengar på en tialott åker jag till emmaboda imorgon men bdey blir nog inte så..- det är svårt att vinna eeeeey. kramen.

pussen också jävla emofitta? haha. ha. ah. jag är e emofitta. yeahye. sjung till håkan eller ddddööööööö. kramen. pusssen. knullen. nej. inte knull. sova skeden o få puss i pannan. det är mer värt karl. ha.ah.

02:59
EASY FUCK YOU WISH BITCH. OM NÅN SKA KNULLA MIG SÅ SKA HAN/HON VARA SNYGG. DRA ÅT HELVETE JÄVLA BRUUUUD. HAHA.

03:00
JÄVLA BADPUNKARE. NU GÖR DU SOM JAG SÄGER UNGJÄVEL.

03:01
buller 04 var bäst ever. yeah.-

13:41
IGÅR HITTADE JAG FINASTE CYKELKORGEN EVER. HOPPAS DEN ÄR KVAR IDAG OCKSÅ. MIN CYKELKORG ÄR MER VÄRD ÄN NÅGON ANNANS. KRAMEN O PUSSEN. (EDIT 2009: den här cykelkorgen fanns det en bild på förr, den bilden är tyvärr borta för längesen, det var iallafall en brödkorg som jag hade släpat med mig hem.)

NU VILL JAG LEKA MED ANNA MEN ANNA SOVER. TRÅK-ANNA. JAG SKA SNART GÅ O PETA PÅ DIG DIN LILLA FILUR SÅ VI KAN SE PÅ VÅRA BÄSTA ÅR INNAN DET SLUTAR. KRAMEN GULLUNGE.

EN SAK TILL. NU BORDE JAG STYRA UPP MITT LIV. ALLA BARA DRAR O DET BORDE JAG MED. PUNKT SLUT O SÅ. SKA VI DANSA LITE KAMRAT? EY. jag är alltid seriös.

Inga kommentarer: