lördag, augusti 28, 2004

NYKÄR

JAG FICK KANSKE DET FINASTE SAMTALET EVER IDAG. GAAH JOEL JAG SAKNAR DIG. DU ÄR FAN FINAST!

kommer du inte hit snart kommer jag till uppsala o hämtar dig baby. det är gay det vet du men jag saknar ju dig o damn vad du är fin. MEN VI SES JU OM TVÅ VECKOR AIGHT! O DET LÄR BLI KING AS FUCK HONEY. oh baby. du är mitt bling! puss.

11:43
jag drömde en väldigt suspekt dröm inatt. det tog mig jättelång tid att lista ut vart jag var när jag vaknade imorse.

joel ringde jättetidigt eller sent imorse igen. det var lite svårt att höra vad han sa men det var värt som fan ändå. allt med honom är värt. oh sweetie. hihi. fyllo :D

jag var för en gångs skull var jävligt nykter, livnärde mig på kladdkaka o satt framför datorn o fick alltid lika trevliga mess från ca 40åriga tjocka biker-män eller bara totala retards på helgon som bjöd ut mig på heta sex-dater. aight.

15:40
GAAH! idag har jag varit jävligt seriös o sökt elva jobb. mest i sthlm. jag vill bort ifrån den här fuckshit staden o börja leva någongång. visserligen får jag blingbling när jag säljer min lägenhet men ändå. jag vill ha dom pengarna till: en jävligt flashig dator skivor med alla dom tuffaste banden aight! en digitalkamera eftersom jag är så het en ny mobiltelefon som funkar

så hursomhelst har jag sökt jobb idag. typ personlig assistent, lokalvårdare o typ sånt.

yo. jag saknar joel. bu-hu!

16:36
dagens band: your halo is a radar

igår började jag töja mina öron. det blir nog fint som snus när det är klart. o så vill jag pierca mig. en earl ska det bli. kanske nästa vecka tom!

17:24
nu har jag rättat stavfel.

Inga kommentarer: