fredag, augusti 27, 2004

UPPSALA OCH JOEL

aight. nu är jag hemma ifrån uppsala. lite bitter är jag allt för att vara tillbaka här igen. o så är det väldigt mycket saknad inuti. sova själv igår natt var döden. DÖDEN!
nu är jag hemma hos mina föräldrar o det är fredag. vid den här tiden brukar det hängas o drickas vin i parken men inte då. jag har inte känt mig så peppad alls faktiskt. o jag har inte träffat eller pratat med mina föräldrar heller på jag vet inte hur länge. förväntade mig nästan att vara efterlyst försvunnen när jag kom hem igen men njae så var det inte riktigt. men nu är jag här o det känns bra.
ett plus att det finns mat o en telefon så jag kan ringa till joel hur mycket jag vill. aight, kanske bäst i världen.
o istället för att supa upp pengar ikväll som jag inte har o gå hem full som en kastrull så ska jag baka kakor o kanske en kladdkaka om jag orkar. det känns ändå inte som att jag kommer att missa nåt. visserligen är det sol ute men nu har jag cigg (tack therese) så jag klarar mig. o kakor funkar också bra. det blir alltid så jävla mycket blablabla när jag ska skriva här.

o så, jag har varit så ledsen o nere fast nu är jag SÅ JÄVLA GLAD så att jag inte vet vad jag ska göra med alla känslor. you know, det är så att man inte kan sluta le, så att man bara är en sån där som alla hatar för att man är jobbig o glad. peppet var sthlm/uppsala-resan till joel. han är fin som snus den grabben.
jag insåg även saker om folk som gjorde mig mindre bitter, som gjorde mig glad as fuck, som fick mig att inse att jag klarar mig ändå. så, fuck you jag mår bättre nu! haha. det kanske är så att jag är jävligt bra bara. aight!

pepp:
anna kommer hem den 9:e.
joel kommer den 10:e.
deadfest 10-11:e.

det kommer att bli fina fisken. det är ju bara två veckor kvar.

Inga kommentarer: