onsdag, september 29, 2004

BRING ME YOUR BULLETS

idag far vi till stockholm.
jag ska roa mig själv i fyra timmar utan pengar.
sen blir det lägenhetstittning o så kanske jag stannar i stockholm över natten/kanske åker hem till linköping.
jag stannar nog.
en natt till med joel känns jävligt mycket mer värt än en bussresa hem ikväll.

snart mina damer och herrar är jag stockholmare på riktigt.
och sambo med världens finaste.
o vi ska börja äta nyttigt.
(yeah right)
min mage har svullnat efter ett par dagar med friterad potatis o massor av kletigt till.
snart kan jag söka jobb som jultomte.
bara skägget som fattas.



f.ö. lyssna på:
(ache:emelie)
kyds vs columbus
funeral diner


om ni gillar typ scremo/emo.


14:33

idag har fan allt jävlats.
först missade vi bussen in till stan.
sen missade vi bussen till stockholm o fick vänta i en timma till.
så var det köer till stockholm och väldigt irriterande människor som pratade om skitsaker som lajv o kristendom brevid mig o joel.
o vakter i tunnelbanan.
tummen upp till den trevliga karln som sa till joel att han skulle ta hand om mig livet ut.
men nu är vi här iallafall på östermalm o chiliredaktionen.
sweet.
stockholm är trevligt.
idag har jag plankat under en spärr för första gången.

Inga kommentarer: