lördag, september 25, 2004

CROSS OUT THE EYES

jag är o hälsar på joel.
fan vad det är fint.

igår var jag jättefull.
milda makaroner.
oboj!

therese ringde förut o berättade att hon har minsann sovit på plattan inatt.
therese är jävligt crust.

o anna skickade ett sms om att hon hade trillat.
hennes ansikte var blodigt o svullet.
jag saknar att dricka med anna.
hon är ball.

idag ska vi åka till västerås jag o baby o se kontrovers.
dom spelade här igår men vi var sena så vi missade spelningen.
sen blev jag så full så full o blabla.
det var hursomhelst väldigt trevligt.

13:59

+
joel, kärlek o uppsala.
v-ås o kontrovers ikväll.
min örontöjning går fint som snus.
att jag ska flytta.

-
lite huvudvärk från gårdagens bravader.
min mage är lite hungrig o därför ledsen.
att jag blev sådär tokfull igen.


hej jag heter petra o jag blir nästan utslängd ifrån krogen för att jag står upp o däckar.

det var tur att joel var där o höll i mig.
hallå pinsamt.
är jag fjorton år eller?

Inga kommentarer: