torsdag, september 23, 2004

FOUR MINUTE MILE

baby. jag saknar dig.

00:43

imorgon när jag vaknar ska jag panta burkar.
sen ska jag få pengar istället för burkar o hälsa på mitt hjärta.
hejhej.

jag kan inte riktigt säga att jag är världens bästa vän.
ibland orkar jag bara inte prata.
jag har ignorerat samtal lite länge nu.
imorgon ringer jag. jag lovar.

imorgon ska jag styra upp lägenheten också.
bestämma vuxna saker o skriva kontrakt kanske?


12:26

jag drömde att min mamma gav min femhundra kronor.
så att jag skulle kunna säga hejhej joel imorgon.
tyvärr var det inte så när jag vaknade. bu-hu.

jag är turistig o läser om vad man kan göra i sthlm.
jag vet ju ingenting nästan.
men hitta lite det kan jag. ibland.
så har jag sökt spännande jobb.
jag skulle vilja va tjugofem så att jag skulle kunna bli statist. hoho.

om inte jag kommer iväg imorgon blir jag bitter.
när jag skulle sova så var jag ledsen.
saknar joel massor nu. det är fucked up.

jag är hungrig nu.
men o andra sidan.
säg typ någongång jag inte är det.
ojoj.


idag hörde krisse av sig.
det var värt.


18:48

idag pratade jag o roger.
det var ganska trevligt faktiskt.
kändes bra att prata utan att bråka.


jag har töjt mitt öra lite till.
nu börjar det bli fint.
fast det är ju fortfarande väldigt lite töjt.
för jag är en mes.
eller så är jag bara för lat.
o så har jag inget bra att töja med.


imorgon ska jag iallafall försöka att pallra mig till uppsala.
det enda som saknas är pengar.
annars är det lugnt.
ehm..


f ö har en massa typ fjorton-sexton åriga brudar börjat skriva till mig.
mest att jag är söt o så.
whats up with that egentligen?!

20:34

ånej! jag har börjat knarka harpan igen.
jag kommer att drömma om kungar o drottningar inatt.
antagligen kommer jag att lida av svår abstinens imorgon också.


baby. jag tänker på dig.
vill vara hos dig imorgon o prata om saker.
o pussas o kramas så att du blir glad.
för du är finast :*

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.