onsdag, september 22, 2004

HER, THE CITY ET AL

nu är flyttstädningen igång.
jag vill flytta nu så jag kan vara med joel igen.
åh vad jag saknar honom. han är finast!

jag är i princip trött på allt som har med lkpg att göra.
folket, ställena o allt.
respekt i linköping:
var alternativ men se inte otäck ut, mer hc/trend.
häng på yngves på dagarna o på platens onsdagar+fredagar.
bläng elakt på folk som inte fikar på yngves minst fyra dagar av fem möjliga.
hallå! dom hör inte hemma där.

som hardcore-grabb:
gnäll gärna på att det är för lite flickor längst fram på spelningarna.
(hjärnskakning + sparkar o armbågar i huvudet är ball. bara så ni vet)
gnäll gärna på att flickor som kommer på spelningar är där för:
1. att man går dit med sin pojkvän. alla vet väl att som brud kan man inte ha bra musiksmak.
2. att ragga. har man ingen tuff hc-grabb ska man minsann försöka ha en. det gäller ju att passa in.
som gammal hardcore "jag var minsann med från början"-typ:
gnäll gärna på att det kommer nytt folk på spelningarna, var man inte med ifrån början är man inte välkommen.
eller gå helt enkelt inte om du inte själv har varit med o satt upp spelningen/om bandet inte har fetmycket respekt.


hej. när ska jag bli mindre bitter?
(hell, like never!)
well. stockholm kommer att bli fint.
jag o joel kommer att äga sundbyberg.


19:39

alltså.
vi kan ju ha våran dagboksfajt här på skunk.
det vore ju ganska ball. haha.
im so fed up with this shit.
alltså. jag frågade.
tydligen så är det inte helt okänt att vi inte pratar längre.
jag tänkte att han kanske hade sagt det, att jag ringde o så, men när jag frågade så sa han att du visste att vi inte hade pratat på flera veckor.
hmm. o då blev det ju plötsligt väldigt underligt.
jag har ju hört rykten om att jag lär ha ringt en del.
mer än en del. varje dag sådär.
det är konstigt. jag förstår inte alls.
kan det vara så att det inte alls var sant?

undrar om det finns magiska telefoner kanske?
eller om jag kanske ringer i sömnen..
you never know. allt är väl möjligt.
---?


annars:
baby baby. jag vill vara hos dig på fredag.
då skulle vi kunna dansa till kontrovers, pussas o hålla handen.



21:04

det känns som att alla fick en blackout.
men hursomhelst. vi hittade två kamrater.
inte för att någon kommer ihåg dom men dom finns med på bild.
o joel visar fula fingret. ja.
deadfest var trevligt.

Inga kommentarer: