måndag, september 20, 2004

YOUNG AND ARMED

alltid när man läser någon annans skunkdagbok känns det som att alla
andra har ett mycket mer spännande liv än mig. det suger kuk.
inte för att jag bryr mig egentligen. alltså. det händer ju ganska
mycket just nu men ändå. mycket men alltid vanligt. - hej ska vi gå
till parken o dricka vin, bli fulla, hamna på platens, dansa till
några låtar, prata med folk som man inte känner, få öl av män som
man inte vill vara nära egentligen, hamna utanför o prata med ännu
mer folk som man inte känner, hamna på torget o köpa mos o
gurkmajonäs, hamna i en taxi, prata väldigt mycket med taxichauffören,
somna på golvet i hallen ett tag o sen vakna o gå o lägga oss?
ALLTID.
alltså. det blir bättre i stockholm. jag är klar med linköping nu.
o stockholm kändes som det bästa + att jag har fixat en schyrre
lägenhet där nu. jag hoppas att jag kommer att trivas.
det gör jag nog. jag tycker om stockholm.
är mest rädd för att jag kommer att känna mig ensam. men det är nog ingen fara.

02:06

nu ska jag skita i skunk o gå o ringa min babylove.
för att han är finast o jag saknar hans röst.
o hela han vädligt mycket.
det är värst på nätterna kanske?

puss.


11:55

mer spännande än såhär blir det inte.

Inga kommentarer: