söndag, september 19, 2004

TEST OCH KÄRLEK


hej. idag har jag lyssnat på the concretes.
o så har jag sett på the plans nya video.
jag har bestämt att jag ska börja lägga pärlplattor.
det kommer att bli fint.

jag har även fått höra att jag tydligen:
ligger med mitt x.
ringer honom dagligen - minst.
o att jag är störd o gärna lite psycho.

alltså brud. O-M-G!
ta hand om ditt eget förhållande.

f.ö har jag världens finaste pojkvän.
han skiter i vad folk säger.



19:07

inatt hade jag en så sjuk mardröm så att jag mådde illa kanske en timma eller fem efter att jag hade vaknat.

men nu mår jag bra igen.
jag har pratat med joel o det känns bäst!
o roger ringde o bad om ursäkt för igår.
jag var arg igår men jag förstod bättre idag o jag uppskattade det.



19:19

hälsningsfras: tja baby?
smeknamn: fetra mac tjock
födelsedatum: 840112
vart är du född?: linköping
vilka ställen har du bott på?: på landet o i stan.
land du har varit i: england, spanien, bulgarien?
stjärntecken: stenbock
humör nu: sådär. glad o välmående antar jag.
kläder just nu: jeans + gentle act incident-tröja
musik just nu: tyst. men annars jr ewing.
vad åt jag senast?: stekt potatis o quornburgare.
vad sa jag senast?: ok.
favoritkläder: födelsedagskostymen.
favoritskor: mina converse kanske?
skostorlek: 37-38
favoritfärg: svart.
favoritpizza: ekholmens margherita med kebabsås.
bästa barndomsminne: jag kommer inte ihåg när jag var barn nästan.
är jag vegetarian eller vegan: VEGETARIAN
är jag politiskt aktiv: SÅDÄR
hur många har jag haft sex med: TILLRÄCKLIGT
hur många förhållanden har jag haft: TVÅ RIKTIGA
hur många piercings har jag: EN
något ingen vet: ATT JAG ÄR TUFFAST!
en vanlig missuppfattning om mig: ATT JAG ÄR DRYG.
mig egen bild av mig själv: HET.
min idealvikt: 40KG
mitt idealutseende: BLOND O STORA TUTTAR
vad tycker jag mest om hos mig själv?: MIN MAGE
vad får jag oftast komplimanger för?: MINA ÖGON
vad säger jag för att imponera på någon?: ÖH?
hur imponerar man på mig?: MAN HETER JOEL O ÄR BÄST I VÄRLDEN.
göra härnäst: SITTA O SKUNKA LITE TILL ELLER KANSKE SÖKA JOBB. O RINGA THERESE, ANNA O JOEL.
mat jag helst äter: PIZZA.
mat jag helst inte äter: BAJS.
om jag är allergisk mot något,vad: KATTER O HUNDAR
hur ser mitt hår ut: KORT, SVART, LUGG O DREADS I NACKEN.
favorit årstid: VÅR
sysslar jag med någon sport: SOM ATT JAG SKULLE RÖRA MIG I ONÖDAN.
jobb eller skola: JOBB
person/er jag helst skulle vilja träffa: JUST NU, JOEL.
person/er jag ser upp till: VET INTE.
brukar jag göra när jag umgås med mina vänner: GÅ TILL STEVES ELLER BLI FULL.
mitt motto: TJOCKIS FOR LIFE.
vilka sorts personer brukar jag falla för: HUH?
civilstånd: HAHA.
något jag ser fram emot: FLYTTA TILL STHLM
något jag inte ser fram emot: BETALA RÄKNINGAR
favoritöl? JAG DRICKER MEST VIN.
vad gör du när du blir ledsen? GRÅTER ELLER SLÅSS.
vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? GÄRNA SKIVOR. MAT KANSKE.
vad skulle du vilja heta? CANDY
vad skulle du inte vilja heta? GUNILLA
vad skulle du kunna döda för? FÖR NÖJETS SKULL?
rolling stones eller beatles? BEATLES
kent eller the clash? CLASH
aftonbladet eller expressen? AFTONBLADET
bang eller cosmopolitan? BANG
blair witch projekt eller ronja rövardotter? RONJA
favoritpasta? SPAGHETTI
vad var det senaste olagliga du gjorde? EHM. I DONT KNOW.
gjorde du det? VA?
vad är det snällaste någon har gjort för dig idag? MAMMA LAGADE MAT TILL MIG. DET VAR SNÄLLT.
vad är det dummaste någon har gjort mot dig idag? JAG HAR INTE TRÄFFAT SÅ MÅNGA IDAG SÅ TYP INGET.
vad längtar du till? STOCKHOLM
vad händer till helgen? KANSKE FLYTTA?
vad har du på mackan? GÄRNA OST MEN DET HAR JAG ALDRIG RÅD MED.
favoritsnabbmatställe? STEVES ELLER MAX.
vad har du i glaset? INGENTING
bästa hysset du har gjort? HYSS? JAG ÄR VÄL FÖR FAN INTE EMIL I LÖNNEBERGA!
bästa kompis? ANNA
bästa hang-outet? KANSKE PLATENS OM MAN ÄR SKITFULL. ELLER PARKEN.
favoritte? ÄPPLE
favoritglass? LAKRITS IFRÅN BOSSES
vilken film får dig att gråta? JAG ÄR TUFF. JAG GRÅTER INTE. TYP.
favorit? FAVORIT VAD?
vad dansar du till? HÅKAN.
persbrandt eller flink? INGEN.
ligger på nattduksbordet? NÖTSKAL.
hur mår du? BRA.
vad har du gjort idag? STIRRAT, FLYTTSTÄDAT, LAGAT MAT, HAFT HUVUDVÄRK, PRATAT I TELEFON O ÅKT HEM TILL MINA FÖRÄLDRAR.

21:51

alltså.
joel åkte hem i torsdag o det är söndag nu men ändå så känns det som en evighet utan honom.
lamt. jävligt. men jag saknar honom.
attans.
det var fint när han var här.
i onsdags så drack vi vin med therese o frank o gick till platens o jag tyckte att "hey, två för en, här ska det drickas sexor redbull/vodka".
joel o frank fick bära mig ifrån platens för jag var väldigt inkapabel till att gå tydligen.
på fredagen sen så var det parkhäng igen o så deadfest o anna kom o hälsade på ifrån göteborg så allt var pepp. jag tror att vi var på platens igen. det känns som det.
i lördags så var det deadfest dag två o sen the rock. jag var full o spelade kort o vann 140kr kanske. kanske tom 160. sen blev jag sådär full igen o ville åka hem tydligen.
sen var det mest mys o kel o anna kom hem till mig o joel på söndagsmorgonen.
hon hade minsann spenderat natten inne på nordans toa.
det var fint att ha anna i soffan igen. peter pan for life.
i tisdags satt jag, joel, therese, frank, chrille o johan i parken o drack vin o andra saker o jag blev jättefull o trillade ihop.
tydligen hade jag kräkits på franks jacka också.
det var elakt av mig.
det var hur bra som helst när joel var här.
han var finast o tycker väldigt mycket om sås.
"hej. jag vill ha lite pizza till min sås tack"
ungefär.

jag är kär o det känns bäst.
jag saknar honom väldigt mycket nu men hey.
snart bor jag ju i stockholm, i sumpan o då kan vi träffas typ när vi vill.

fan. kalas alltså.
jag undrar om jag fortfarande är kvar i linköping i helgen eller om jag har hunnit packa mig iväg.
har ju inte hunnit säga hejdå till dom få som fortfarande bor kvar här.
det måste jag allt hinna med.

igår klippte jag o therese min lugg när vi var fulla.
det var tur att therese hjälpte mig annars hade jag nog råkat klippa bort hela.
nu ser den bara ut som vanligt fast den hänger inte ner i ögonen lika mycket.

oh. im so full of bullshit.
it's like blablabla.

but i love me anyway.

Inga kommentarer: