tisdag, september 07, 2004

STOCKHOLM

aight.
då var man i sthlm igen.
idag har jag varit turistig o köpt skivor.
jr ewing, spazz o prevent falls.
aight fina fisken alltså.
någonting som är lite mer ovärt är att min mobil har laddat ur o att jag är själv.
jävla skit.
men jag får försöka få tag på grabben på nåt sätt.

finaste igår:
att träffa joel igen ägde!

17:37

gaah.
nu har jag övervunnit min rädsla för att äta själv.
det känns ungefär som att "hej jag är ful o har inga vänner" när man äter själv.
hihi.

17:39

förresten har jag köpt poptarts idag.
nu ska jag vara amerikan o bli tjockast.

17:48

egentligen är jag ganska ball.
damn, o jävligt trött.
o inte speciellt seriös.
o bitter för att jag inte kunde träffa niklas idag.
egentligen borde jag kanske döda min mobil.
eller kanske skylla mig själv för att jag inte laddade den.

Inga kommentarer: