söndag, september 05, 2004

OCH DET DÄR MED TEXTER




igår var det väldigt mycket blablabla.
var sådär bakfull o dum i huvudet i princip.
pratade massor med joel. värt som fan.
inatt har jag drömt drömmar om att jag inte hinner med mitt
tåg o kommer försent till min intervju imorgon o att alla är arga på mig.
det är nog mest för att jag vill att det ska gå bra.
fast om det inte gör det så får jag träffa joel ändå o det är värt
allting i världen just nu.
im going jay-z!



11:09

f ö saknar jag min second thought-tröja. bu-hu!

11:21

jag har börjat knarka harpan nu också.
o konstiga ord och uttryck.
gärna nittonhundranittofyra-ord.

jag måste in till stan igen.
landet gör mig bananas!

15:45

sore feet+blisters

come step into the sunlight
the parade is marching on
up and down in this ghost-town
with sore feet & blisters
from too much talk of nothing
step into the sunlight and say something
- anything will due

a great day/ a long wait
alarm-clocks screaming out loud
a warning
streets like a chess-board
we're check mate and that is all
step into the sunlight and do something
about this suicide-view

come save me
with your hands
i'm pretty
pretty tired
of balancing on the edge of this knife


alltså. david & the citizens.
behöver man säga mer egentligen?
det har lyssnats kanske alldeles för jävla mycket
på den här låten idag tror jag.
jag börjar bli på emo-humör typ.

15:48

o så finns ju alltid as you fall (i watch, with love)
"im probably better off dead, im probably dry all the way, im probably boring you out, im probably locking you up, throwing the keys away, im probably the last thing you need on your mind. im probably drunk by now probably laughing my head off without ever noticing..."


den låten gråter jag också av.

bu-hu! nittiofyraord: fjant. men det stämmer.

16:22

från min gamla skunkdagbok.
fan jag var full den kvällen.

kin på skylten [2004-02-28 23:08:17.51]
23:06

hej. jag är på skylten och är litne onyktet. se ta´lrikar flyga runt,'
jag och anna ska annordna en spelnig, sweet,.
ja ghar en tragedy tröja. jag är snygg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

f ö saknar jag min second thought-tröja. bu-hu!

:(

/JB

perta sa...

min är återfunnen. ligger i garderoben. dock var jag bara barnet när jag köpte den så den är för liten nu. sucks att bli gammal.