lördag, september 04, 2004

TESTIS

igår var en fin kväll.
inte för att jag kommer ihåg så mycket men fin var den.
jag var full på rödvin o tappade bort mig själv någonstans där på vägen men jag dansade fram o log för allting var verkligen king.
jag hamnade på platens.
kommer då aldrig att lära mig.
sen hamnade jag på stan o åt bullar o pizza för jag är en glad tjockis.
imorse när jag vaknade så gjorde mitt huvud ont.
fast det försvann lite när jag pratade med joel för det var värt o fint det med.
det kändes som att jag hade ätit minst ett ton sand o jag saknade väldigt mycket att inte ha karlsson på min soffa när jag vaknade.
då skulle peter pan-braxorna göra mig glad o så skulle det säkert ha blivit pizza igen o lördagseftermiddags-tv.
fast frugan kommer snart hem igen.
o då kommer joel också.
då blir det kalas!


på måndag ska jag på anställningsintervju i stockholm så om allt går vägen så kanske jag kommer att bli stockholmare snart.
då är det bäst att jag skaffar backslick o börjar hänga på östermalm. så jag passar in bra liksom.

aight.

19:30

det är lördagskväll o jag är hemma hos mina föräldrar.
damn jag börjar bli uttråkad.
fast det gör ingenting.
nästa vecka kommer att bli den bästa på länge.


HAR DU:
SPYTT PÅ EN VÄGG: ja hemma hos mig själv. smidigt.
SAGT NEJ TILL ETT SAMLAG: alltid.
HÅNGLAT ME NÅN AV SAMMA KÖN: ja massor.
SNOTT NÅGONS MOBILTELEFON: typ. jag tog en som låg så fint på marken. men den funkar iallafall inte för den är operatörslåst. skit.
VARIT MEDVETSLÖS: antagligen.
SPYTT I EN KRUKVÄXT: inte vad jag kommer ihåg.
RENSAT EN FISK: nej. blod o inälvor är otäckt.
SKJUTIT EN ÄLG: hell no!
HÅNGLAT ME NÅN RIKTIGT FUL: haha. ett antal kan jag tänka mig.
GJORT NÅTT RIKTIGT DUMT: jag gör alltid dumma saker.
GJORT NÅTT DU ÅNGRAR: ja många gånger.
VARIT FULL PÅ JULAFTON: njet. jag tror fan inte det. kanske lite småfnittrig på glögg?
SLAGIT SÖNDER EN TV: nej fast jag vill. det är trevligt att ha sönder saker men jag tycker om min tv iallafall.
HÄVDAT ATT KVINNOR INTE KAN KÖRA BIL: haha.
VARIT GRAVID: ja faktiskt.
ÅKT AMBULANS: nej. det tror jag inte. konstigt. det vill jag iallafall, det verkar tufft. allafall om dom har på sirenerna.
ÅKT IN PÅ AKUTEN: njae. det har jag nog inte heller.
NÅGRA ÄRR: massor. "hej jag är sexton o ledsen o skär mig i armarna". fast jag har andra ärr också eftersom jag är klumpig o vild.
GJORT NÅGOT OLAGLIGT: ja. jämt!
GILLAT TAKE THAT: njet.
FÄRGAT HÅRET BLONT: jao. jag var blond men ville ha håret blondare typ idiot.
FÅTT DIN MAMMA ATT GRÅTA: ja. antagligen. fast det var när jag var mindre o bitter på allt.
BLIVIT POLISANMÄLD: typ eller egentligen inte konstigt nog. men jag har fått sitta i en polisbil misstänkt för stöld. o det stod om det i tidningen också. haha.
SPYTT AV DÅLIG MAT: jarå.
TYCKT OM EN LÅT AV ETT KASST BAND: kan man göra det?
LJUGIT UNDER DET HÄR TESTET: jag är alltid väldigt seriös o ljuger aldrig.

20:12

ALLTSÅ VAD TÄNKTE JAG MED I SOMRAS?
VISSA DAGAR KÄNDES ÅT HELVETE.
THERESE FICK LYSSNA O VI PRATADE OM GOSSAR, OM KÄRLEK O OM ATT KROSSAS.
norrköping, kalas:
JAG KROSSADES, GRÄT O VAR TOTALT FÖRSTÖRD.
JAG BEHÖVDE NOG DET, DET KÄNDES BÄTTRE SEN.
buller 04:
PRECIS VAD JAG BEHÖVDE, KOMMA BORT O IVÄG IFRÅN LINKÖPING, IFRÅN MISÄR O HELVETE.
JAG HADE INGA FÖRHOPPNINGAR, JAG VILLE BARA BORT.
DET HADE KUNNAT VARA LIKA MYCKET KAOS DÄR MEN ALLTING BLEV KING.
JAG SLÄPPTE ALLT DET GAMLA.
O DET KÄNDES SÅ FRUKTANSVÄRT BRA.
SOM ATT JAG VET INTE.
JAG BARA MÅDDE SÅ JÄVLA BRA O HADE SÅ JÄVLA KUL O ALLTING VAR VÄRT O JAG TRÄFFADE FINASTE JOEL SOM JAG FÅR TRÄFFA PÅ MÅNDAG IGEN.
JAG SAKNAR HONOM SÅ JÄVLA MYCKET NU.
O-M-G!
O NU HAR JAG TAGIT TAG I ALLTING SOM JAG INTE ORKADE MED FÖRUT.
PÅ MÅNDAG SÅ SKA JAG FÖRSÖKA FIXA JOBB O JAG HOPPAS ATT JAG FÅR DET OM DET KÄNNS VÄRT.
DÅ KAN JAG FLYTTA TILL STOCKHOLM O KOMMA BORT.

ALLTING KÄNNS SÅ VÄRT IGEN.
DET VAR LÄNGESEN JAG MÅDDE SÅHÄR BRA.

20:31

alltså.
jag knarkar vaselin.
det är inte lätt.

speciellt inte för folk i min omgivning:
joooel kan jag få vaselinet?
en minut senare:
joooel kan jag få vaselinet igen?
en minut senare:
joooel kan jag få vaselinet en gång till?

damn.
jag måste ta tag i mig själv nu o sluta missbruka.

idag:
låt:the whole nine yards - silence of me
tjockis:vegantårta o kakor.
ingen mat än.
kanske borde äta något.
sysselsättning:skunk o bakfull telefonterror med joel.
i love it.
aj:huvudvärk o lite ont i knät.
jag trillade väl inte igår?

min syster fyllde år igår.
jag gjorde ett blandband.
det kanske är världens bästa present.

blahbla.

Inga kommentarer: