tisdag, oktober 26, 2004

JOEL PÅ TURNE 2

jag undiviker fortfarande a-brunnar.
som att joel skulle tycka om mig midre om jag trampade på en sån liksom.
jag mår bra, känner mig lite ensam.
imorgon kommer min lillasyster o hälsar på.
jag hoppas att hon stannar längre.
en dag känns som lite kort tid.
jag vill att hon ska följa med till debaser.
det är tydligen klubb killers där imorgon.
inte för att det säger mig så mycket men det är säkert värt.
annars går jag nog dit med johan.
dvs om jag orkar.
antagligen kommer jag o sandra hänga runt på stan imorgon hela dagen.
blabla.


13:53

nu ska jag snart gå hem igen.
jag saknar min karl så att det gör ont.
på söndag. då blir det bra igen. tror jag?
var det söndag? det borde vara söndag iallafall.
det är alldeles för lång tid dit.
hela idag, hela onsdag, torsdag, fredag o lördag.
massor av dagar kvar utan honom.
utan att ens kunna prata med honom. buhu.
det känns så ensamt i våran lägenhet. buhu!
hade jag iallafall kunnat få prata med honom ibland hade det inte varit lika jobbigt.
nu ska jag gå o tjura någon annanstans.

Inga kommentarer: