måndag, oktober 25, 2004

JOEL PÅ TURNE

det bara regnar hela tiden o jag kan inte sova på nätterna längre.
sängen är alldeles för stor för bara mig.
nu är det typ en vecka kvar tills karl min kommer hem. buhu.
stockholm är fortfarande bra. idag har jag tagit mig till biblioteket.
där finns det datorer o böcker. jag har lånat fyra stycken böcker så att jag ska bli bildad.
jag har ett nytt fint kort också som är rött o står sundbyberg på. det lånar man böcker med.
fast redan första gången så misslyckades jag.
som vanligt klantar jag till det.
först kunde jag inte mitt postnummer o sen skrev jag stockholm, inte sundbyberg.
jag har inte lärt mig sånt där än.
förövrigt kanske min lillasyster kommer till mig o hälsar på nu i veckan.
jag behöver nån mer som pratar lite östgötska för mig för här pratar alla överlägset förutom jag känns det som.
trots vad joel säger om att jag inte kan prata östgötska så kan jag det.
sådetså.

på onsdag kanske det blir o gå till nån klubb med johan om sandra vill om sandra är här då vill säga.
hoppas att det är 18års-gräns, eller iallafall nitton, för lillasyster är ju inte äldre.
blablabla.

Inga kommentarer: