torsdag, oktober 21, 2004

STOCKHOLM OCH SAMBO

yes. nu bor jag i sthlm.
det är fina fisken här fast idag åkte min rockstjärnegrabb till österrike i tio dagar.
tio dagar liksom!
hur ska jag klara mig utan hans söta feja i tio hela dagar?!
well.
jag älskar sthlm iallafall o trivs som fan!
o så har jag världens bästa pojkvän/sambo/man på köpet. oboj!
ikväll ska nog jag o johan på spelning.
vi var ute o slog runt i tisdags o det var fina fisken. söderkällaren är trevligt.
o ölen är billig. kan det bli bättre liksom?
idag har jag varit bitter över att h&m har trosor som är ungefär två millimeter stora o inga rejäla fina trosor som jag vill ha.
bomullstanttrosor for life. hoho.

13:16

ALLTSÅ.
DET KÄNNS WEIRD IBLAND.
JAG HAR TAPPAT BORT ALLA KÄNNS DET SOM.
SÅDÄR ALLAFALL I LINKÖPING.
MIN SYSTER KOMMER O HÄLSAR PÅ NÄSTA VECKA.
DET KOMMER ATT BLI SWEET.
O SNART KANSKE MIN LÄGENHET I EKHOLMEN BLIR SÅLD O DÅ SKA JAG ÅKA O HÄLSA PÅ MIN SNUTT ANNA.
HENNE SAKNAR JAG JÄMT NÄSTAN.
ANNA ÄR TOKIG O BALL AND I LIKE IT.

ALLTSÅ DET DÄR MED HÖST O VINTER.
HELT PLÖTSLIGT BLEV DET KALLT NÄSTAN UTAN ATT JAG ENS MÄRKTE DET.

JAG O JOEL HAR VÄRLDENS FINASTE UTSIKT PÅ NÄTTERNA. DET ÄR VÄRT DOM DÄR 61 TRAPPSTEGEN FÖR ATT SE DET GRÖNBLÅA LJUSET ÖVER STHLM.
HEJ JAG HETER PETRA O JAG ÄR EN TÖNT.
O JAG O JOEL HAR VÄRLDENS STÖRSTA SÄNG.
JAG KAN LIGGA ÅT BÅDA HÅLLEN I DEN MEN HELST LIGGER JAG MED JOEL.

13:24

jag vill tatuera mig o snart har jag råd.
jag drömde att jag hade en jättefin.
nästan lika fin som joels är.
jag vill ha pippifåglar.
jag vet inte.
kanske en sån där tuff delfin eller en ros på skinkan. eller inte då.

13:29

mmm, det luktar bullar här.
jag har inte ätit nåt än alls.
kanske blir en pizza idag igen.
eller kesomackor. i like kesomackor.

förresten, i tisdags så var det folk ute på krogen.
på en tisdag liksom!
hade man gått ut en tisdag i linköping hade man fått spendera kvällen på antagligen plaza som suger kuk o helt själv.
möjligtvis några medelåldersmän som bjuder upp till dans.
jag är så glad att jag har kommit ifrån linköping.
nu kommer jag ALDRIG tillbaka.
när jag o joel skaffar barn sen så bor vi nog i uppsala om vi inte vill bo kvar här.
fast vi kommer ju ändå vara ute på turne hela tiden o när vi inte är det så kommer vi att julpynta alternativt påskpynta eller plocka blommor.
våra barn ska ha stora hörselskydd o tuffa skor.
möjligtvis converse. dom är så söta när dom är små.

det här blir nog mitt mest spännande dagboksinlägg like ever.

Inga kommentarer: