måndag, oktober 11, 2004

QUIET IS THE NEW LOUD

jag vet att folk inte tycker om mig så
mycket nu o jag vet att det har varit
en jävla massa skitsnack för linköping
är lika litet som man tror o ryktet sprider
sig. även fast man är i olika städer.
BACKSTABBING! tack så mycket.
det var inte första gången jag fick höra
det av någon annan. tacktack kära
vänner. tack.


10:17

it's OK. idag såg jag den första riktiga frosten.
det är så kallt här ute på landet. idag ska jag
göra massor av saker som jag inte vill göra för
att det kommer att bli jobbigt men jag måste för
imorgon flyttar jag. förresten var det is en gång
på en vattenpöl. det börjar bli vinter nu o så.
o jag borde skaffa mig hela söta skor, möjligtvis
vans. meh hallaa, jag kommer ju att bo i sthlm,
där finns det massor med sneakers. yes!
o jag borde kanske skaffa mig en jacka men jackor
har alltid skrämt mig lite o jag tycker faktiskt
inte alls om dom så mycket.
idag började jag bekymra mig om täcken o lakan
till min o joels nya säng. det kändes väldigt
vuxet o väldigt onödigt men jag kunde inte sluta
tänka på det. jag har ju inga lakan som passar
sängen! dagens största i-landsproblem kanske?

jag har inte tänkt så mycket på att i vinter bor
jag i sundbyberg o det knäcker kom jag fram till.
synd bara att jag inte kunde hålla sams med alla
tills jag flyttade. well, nu börjar jag ett nytt
liv. det är ju så. nästan iallafall. linköping
känns jävligt avlägset nu. ska inte komma tillbaka
o säga hej förrens jul kanske, eller möjligtvis
om det är någon kick-ass spelning på skylten.

det kommer att äga i sumpan o jag kommer att ha
världens finaste sambo att pussas med varje dag.
i love you baby!


21:33

nu har jag sagt hejdå till pappa.
det kändes lite konstigt.
imorgon far jag ju. o blir stockholmare,
sambo o hemmafru för tillfället.

21:39

förresten ska jag bo på vattugatan 5.
det är nära en ica-affär o DUVBO T.

Inga kommentarer: