söndag, oktober 10, 2004

ASLEEP IN THE ARMS OF MACHINES

ASLEEP IN THE ARMS OF MACHINES - tionde oktober.

igår var det fest gånger tusen. o jag var full som
ett troll. shots, öl o cider = dödens bakfylla. idag
har jag kräkits massor. det var sådär trevligt. o så
var det så att jag skulle flytta möbler idag. o det
har jag gjort. o det var också sådär trevligt när
man har bakfyllan ifrån helvetet. jag hade fan glömt
hur det var att vara sådär bakfull för varje gång jag
har varit bakfull så har jag varit med joel o mys tar
bort bakfyllan jävligt effektivt faktiskt (för hej
jag heter petra o jag är en tönt men jag är kär).
så på tisdag så är det dags att flytta. o det kunde
inte ha kommit bättre. jag är så trött på linköping
o det känns inte som att jag har någonting alls som
håller mig kvar o sorligt nog kommer jag inte sakna
så många heller. jag har sagt hejdå till dom som är
värda o som jag känner att jag kommer att sakna.

tacktack till sandra o mackan för festen igår.
den var fina fisken o jag slapp o bry mig om
idioter o skitsaker. när ni kommer till sthlm
så blir det fest. då ska vi gå till carmen o
mixvegetarisk tallrik på jerusalem så kommer
ni också att älska stockholm så kommer ni att
flytta ni också så blir det kalas jämt. usch.
jag kommer att sakna er som fan!


17:29

joshua fit for battle är jävligt ball älskling.
något av våra barn ska heta joshua eller elliot
i mellannamn för jag är så jävla emo. eller iallafall elvis.
fast om det är elvis så ska det vara i förnamn.
o förresten är joshua fit for battle jävligt bra.
funeral diner också men det kan man nog inte döpa
ett barn till.


22:09

jag hade glömt bort att; ett: thursday - full collapse
är ett mästerverk o kanske den bästa skivan jag har
köpt det här året. två: att den tunna röda linjen faktiskt
är en jääävligt bra film. jag kommer säkert att börja lipa
när jag klart den sen. så jävla ball o tuff är jag.

Inga kommentarer: