fredag, oktober 08, 2004

PAST GONE MAD

jag försöker leva med no regrets men just nu går det inte. jag är ledsen att jag skrev. jag borde inte ha gjort det. jag borde ha raderat det, slutat vara naiv o trott att en gång trevlig alltid trevlig. men jag är alltid så jävla naiv när det kommer till dig. vill nog tro att du har förändrats men det är alltid samma. att vi kan vara snälla mot varandra utan att bråka men vafan, jag borde ge upp o jag borde ha gjort det för längesen. im so fed up with this shit o blabla. jag borde inte ha skivit det sista, det ber jag faktiskt om ursäkt för. du håller alltid för o lyssnar aldrig. and i never learn.

00:52

för hej jag heter petra o jag är emo. ehm. det funkade o det löste sig på det enda tänkbara sättet. hej nu pratar vi nog inte med varandra mer. like always o varje gång slutar det med att vi gör det iallafall men nu blir det mer o mer sällan o jag vill inte alls längre. jag tror att jag är färdig med det här nu. whats the point, jag orkar inte vara snäll längre. du verkar tro att jag fortfarande är som jag var för två år sen. men ibland måste man ändra på saker. nu mår jag bra o är lycklig. hejdå.

köpt ett graviditetstest: ja.
köpt kondomer: ja.
haft sex när en av er, men inte båda, varit under åldersgränsen för vad som är lagligt? (inte byxmyndig): nej.
trott att du haft en könssjukdom: ja fast utan anledning egentligen.
haft en könssjukdom av någon sort: nepp.
inlett ett förhållande med någon enbart för att få sex: haha, det vore väl jävligt elakt
frivilligt begått incest: hell no.
druckit alkohol: haha ja.
varit berusad: näe aldrig. ehh?
fått minnesluckor av alkohol: hela tiden.
tagit stimulerande droger: är inte alla droger stimulerade på sitt sätt?
använt depressiva droger: ehm. nej.
nypt någon i häcken: haha ja.
kysst någon och använt tungan: jo.
blivit kysst nedanför halsen, utom armarna och händerna: ja.
kysst någon nedanför halsen, utom armarna och händerna: ja.
kyssts på den första träffen: ja.
hånglat på den första träffen: ja.
smekt någon som sovit: yes.
sett någon fullkomligt naken under bra ljusförhållanden: ja.
blivit sedd fullkomligt naken under bra ljusförhållanden: ja.
badat eller duschat tillsammans med någon: yes.
låtit någon tvätta dig när du varit fullkomligt kapabel att göra det själv: ja.
haft sex utan att använda preventivmedel: ja.
haft sex med en oskuld: ja.
haft sex med någon vars namn du inte visste (och fortfarande inte vet): mhm. s-l-u-t. jag var full. o på festival.
haft sex med någon där åldersskillnaden varit mer än 20 år: no way jose.
haft sex med någon som inte varit av din egen ras: ? öh, weird fråga men nej.
haft sex med en religiös ämbetsman? haha. nej.

10:07

(orginaltid: 01:32 - det fuckade sig igår)

alltså jag blir glad när folk skriver till mig men det verkar ingen ha fattat eftersom det nästan inte alls är någon som skriver till mig fast det kanske är bäst så för ibland är jag dålig på att svara o jag skriver aldrig först för det hatar jag om jag inte känner personen för jag känner mig aldrig tillräckligt ball för att starta en konversation o så slutar det med att jag bara får meddelanden ifrån folk som vill ha sex med mig men som egentligen bara är tjocka o inte får sig någonting o inte skulle ha sex med en på riktigt för att dom skulle aldrig våga o förresten skulle jag inte vilja bara så att det är klart. och tillslut så är det bara dom jag har att driva med kvar. o dessutom har jag ångest för att folk är så mycket mer balla än mig också o jag skulle också kunna ta tuffa bilder med min digitalkamera om jag hade haft någon men nu har jag inte det så jag får sitta här o känna mig ouppdaterad o oflashig.
o nu glömde jag helt bort mig själv. blahblah.

Inga kommentarer: